Halsey - Control

或許每個人內心中都有個不願面對的自己
也許那個自己
讓自己更能勇敢面對內心的慾望
也許那個自己能使自己看起來更加強壯,就像穿上鐵甲的戰士
但是那是令你不敢面對,承認的自己
They send me away to find them a fortune
他們派我替他們尋找寶藏
A chest filled with diamonds and gold
尋找裝滿鑽石與黃金的寶箱
The house was awake
With shadows and monsters
房子中的陰影與怪物被喚醒
The hallways they echoed and groaned
走廊傳來他們的回聲與呻吟


I sat alone, in bed 'til the morning
直到早晨我仍坐在床上
I'm crying, "They're coming for me"
我驚叫"他們來找我了"
And I tried to hold these secrets inside me
而我試著把秘密藏在心底
My mind's like a deadly disease
我的心已瘓了重病

I'm bigger than my body
我比我的身軀還高大
I'm colder than this home
我比這棟房子還陰森
I'm meaner than my demons
我比心中的惡魔還陰險
I'm bigger than these bones
我比這些軀骨骸還高大

And all the kids cried out,
而所有的小孩都尖叫
"Please stop, you're scaring me"
"拜託住手,妳嚇到我了"
I can't help this awful energy
我無法控制這邪惡的力量
Goddamn right, you should be scared of me
你該死的對了,你應該要害怕我
Who is in control?
現在是誰在操控呢?

I paced around for hours, on empty
好幾個鐘頭我呈現空洞昏迷的狀態
I jumped at the slightest of sounds
一點點的聲音就能使我驚跳
And I couldn't stand the person inside me
我不能忍受那個在我身體中的人
I turned all the mirrors around
我把所有的鏡子都轉向

I'm bigger than my body
我比我的身軀還高大
I'm colder than this home
我比這棟房子還陰森
I'm meaner than my demons
我比心中的惡魔還陰險
I'm bigger than these bones
我比這些軀骨骸高大

And all the kids cried out,
而所有的小孩都尖叫
"Please stop, you're scaring me"
"拜託住手,妳嚇到我了"
I can't help this awful energy
我無法控制這邪惡的力量
Goddamn right, you should be scared of me
你該死的對了,你應該要害怕我
Who is in control?
現在是誰在操控呢?

I'm well acquainted
我相當熟識
With villains that live in my bed
那些活在我床上的惡棍
They beg me to write them
他們求我寫下他們的事
So they'll never die when I'm dead
這樣當我死後,他們會永遠留名

And I've grown familiar
而我變得更加熟識
With villains that live in my head
那些活在我腦中的惡棍
They beg me to write them
他們求我寫下他們的事
So I'll never die when I'm dead
這樣當我死後,我會永遠留名

I'm bigger than my body
我比我的身軀還高大
I'm colder than this home
我比這棟房子還陰森
I'm meaner than my demons
我比心中的惡魔還陰險
I'm bigger than these bones
我比這些軀骨骸高大

[2x]
And all the kids cried out,
而所有的小孩都尖叫
"Please stop, you're scaring me"
"拜託住手,妳嚇到我了"
I can't help this awful energy
我無法控制這邪惡的力量
Goddamn right, you should be scared of me
你該死的對了,你應該要害怕我
Who is in control?
現在是誰在操控呢?

留言