Sunsetz - Cigarettes After Sex

不是日初那樣,想要看朝陽還要看運氣
也不是午時烈日,那樣熾熱難耐
而是陽光偏紅偏黃的黃昏,那樣從天空灑下來的光影
是最美的

而那一天就是這樣美好的一天
似乎空氣中都瀰漫著彼此甜蜜的氣息
那是屬於我們的時光
而我總是想起那段時光
即使你沒有在我身邊
我仍能看到那天陽光多麽溫暖,輕輕照在你的臉頰上


Sun sets, we wander through a foreign town
太陽西下,我們遊蕩在陌生的小鎮
Strangely, there's nobody else around
奇怪的是,周遭都沒有人
See you open your dress and show me your tights
你解開洋裝,而我看見了你的緊身褲襪
On the swing set at the old playground
就在那個老舊的遊樂場的鞦韆下

And when you go away, I still see you
當你走遠了,我仍然看得到你
The sunlight on your face in the rearview
從後視鏡中看見陽光灑在你的臉上

Sun sets, I want to hear your voice
太陽西下,我想要聽聽你的聲音
A love that nobody could destroy
沒有人能破壞這段愛情
Took photographs like prodigals
揮霍地照著像
Book covers that we both adored
就像書本封面那樣我們彼此迷戀

And when you go away, I still see you
當你走遠了,我仍然看得到你
The sunlight on your face in my rearview
從後視鏡中看見陽光灑在你的臉上
This always happens to me this way
總是這樣回想起
Recurring visions of such sweet days
重現那甜蜜的時光

And when you go away, I still see you
當你走遠了,我仍然看得到你
The sunlight on your face in my rearview
從後視鏡中看見陽光灑在你的臉上
When you go away, I still see you
The sunlight on your face in my rearview

留言