Phoebe Ryan - Dead

最近過得好嗎?
有時太美好的生活,是不是感覺那麼的不真實?
即使只是暴風雨的平靜,也好好享受這樣的完美吧!

I’ve made mistakes, been dishonest
我會做了錯的事,我不誠實
Self-estranged, did what I wanted
我疏忽自己的良心,做我想做的
I was a fake, I slept just the same
我不像自己,每天睡覺都一成不變
I’m not a saint, no, I’m not a saint
我不是聖人,我不是一個聖人

Oh, no it doesn’t make sense
噢不,這沒有道理
Oh, no I don’t understand
噢不,我不了解

CHORUS:
When things are good
當一切都美好時
I don’t believe that they’re for real
我不相信這一切是真的
I really wish I could just tell myself I gotta feel
我真希望我可以告訴自己,要真心地去感受
Feel something else instead
感覺一些不一樣的感受
Cause lately life is like a dream
因為最近的生活都像在作夢
It’s messing with my head
這一直在我腦中困擾著我
I must be dead
我一定是死亡了

I’ve been a wreck, took things too far
我就像一個殘骸,把什麼都想太多了
Made a mess, felt like a star
把一切都搞糟,但感覺卻像星星一樣閃耀
I’ve broken hearts and goddamn I slept the same
我的心破碎,然後老天每夜我都夢到一樣的夢
I’m not a saint, no, I’m not a saint
我不是一位聖人,我不是一個聖人

Oh, no it doesn’t make sense
噢不,這並沒有道理
Oh, no I don’t understand
噢不,我不相信

CHORUS:
When things are good
當一切都美好時
I don’t believe that they’re for real
我不相信這一切是真的
I really wish I could just tell myself I gotta feel
我真希望我可以告訴自己,要真心地去感受
Feel something else instead
感覺一些不一樣的感受
Cause lately life is like a dream
因為最近的生活都像在作夢
It’s messing with my head
這一直在我腦中困擾著我
I must be dead
我一定是掛了
So, suddenly it’s all picture perfect
所以,當一切的景象都那麼完美時
Life is so good and I don’t deserve it
生活如此的美好,我卻覺得我不值得

CHORUS:
When things are good
當一切都美好時
I don’t believe that they’re for real
我不相信這一切是真的
I really wish I could just tell myself I gotta feel
我真希望我可以告訴自己,要真心地去感受
Feel something else instead
感覺一些不一樣的感受
Cause lately life is like a dream
因為最近的生活都像在作夢
It’s messing with my head
這一直在我腦中困擾著我
I must be dead
我一定是死亡了

I must be dead
我一定是去世了
I must be dead (I must be dead I don’t believe it)
我一定是去世了(我一定是死了,我不相信現在的美好)
I must be dead (I tell myself I could be dreaming)
我一定是掛了(我告訴自己,我是在作夢)
I must be dead (I must be dead I don’t believe it)
我一定是掛了(我一定是死了,我不敢相信)

留言