Lana Del Rey - Big Eyes

Lana Del Rey幫電影Big Eyes(大眼睛)配樂
不改Lana的曲風,為這部電影和音樂都披上了一層神秘和憂鬱的面紗
仔細看了歌詞更增加我對這部影片劇情的好奇度了

With your big eyes
你一對大眼
And your big lies
和你天大的謊言
With your big eyes
你一對大眼
And your big lies
和你天大的謊言

I saw you creeping around the garden
我看見你在花園爬行
What are you hiding?
你在藏匿什麼?
I beg your pardon don't tell me "nothing"
我求你別跟我說"沒有"
I used to think that I could trust you
我曾經認為我可以相信你
I was your woman
我是你的女人
You were my knight and shining companion
你是我的騎士帶著勝利的光輝
To my surprise my loves demise was his own greed and lullaby
令我驚訝的是我的愛情消失殆盡因為他的貪婪和搖籃曲

With your big eyes, and your big lies
你的一對大眼和你天大的謊言
With your big eyes, and your big lies
你的一對大眼和你天大的謊言

I noticed you got hot in summer you had no comfort
我注意你在炎熱的夏天覺得焦躁不安
Your shirt was cotton your face was sunburned
你穿著棉製的襯衫而你的臉被曬傷
You paced around like you'd been waiting
你來回踱步好像你在等待
Waiting for something
等待什麼
Your world was burning and I stood watching
你的世界在焚燒而我只能站著看你
As I looked on the flames grew high you watched me frown
我看到火焰慢慢高漲而你皺著眉望向我
I said "goodbye"
我向你說再見


With your big eyes, and your big lies
你的一對大眼和你天大的謊言
With your big eyes, and your big lies
你的一對大眼和你天大的謊言

Is it me was I wrong to have trusted you
相信你是我的錯嗎?
Did I see what I wanted, what wasn't true?
我是否看見我想要的,那些是真的嗎?
Was I wrong to go on like a little fool?
過去我像個傻子一樣是否是錯的?
It's amazing what women in love will do
戀愛中的女人什麼都做得出來


With your big eyes
你一對大眼
And your big lies
和你天大的謊言
With your big eyes
你一對大眼
And your big lies
和你天大的謊言

留言