flora cash - They Own This Town

為了爭取兩人共同生活的空間
發生了許多爭吵
不論是經濟或家庭
總有這麼多的阻攔
有時甚至懷疑我們到底屬不屬於這世上
漸漸的對兩人之外的紛爭
也漸漸變成兩人之間的鬥嘴
為了彼此奮鬥
甚至漸漸忘記只屬於自己的夢想
但是兩人仍緊緊相依
或許就是這樣共患難的情感
或許就是這樣為彼此的付出
我更相信最後一定會有屬於我們彼此的勝利


I know it’s been a hard day on the block
我知道這是一個艱困的一天
Overtime and the bills don’t stop
隨著時間流逝,帳單也隨之增加
‘member what we said back in June
還記得那個六月我們所說的嗎
If we still here now then we gotta move
我們需要繼續前進,不能桎梏不前
I don’t know what you wanna do next
我不知道你接下來要做什麼
Got your job but you got no cheques
你找一份工作,但仍沒有錢
I’m not saying that i got it all planned out
我不是說我就有解決辦法
I’m just saying that, hey
我只是想說

I know we got some problems
我知道我們有一些問題
Yeah, i know we got some hangups
我知道我們的關係岌岌可危
I’m not trying to make excuses
我不想去找藉口
I’m just trying to put some meaning to the
我只是想找尋我們之間的意義
Struggles that we’re currently
對我們現在正掙扎的意義
Going through with currency
經歷金錢的流逝
Going through with family
經歷彼此家庭的紛爭
It’s finally like we’re finally saying
最後我們終於可以說

They own this town
他們擁有這個城鎮
Maybe that’s why we get no ground
也許這就是為什麼我們沒有立足之地
We could go, if we don’t it’s a pity ‘cause
我們應當離開這裏,若停留於此實在可惜
I could tell you it’ll change but it never does
因為我可以告訴你離開這裡一切將會改變,但一切都未曾發生
They own this town
他們擁有這個城鎮
Maybe that’s why we get knocked down
也許這就是為什麼我們被擊敗
We could leave in the morning and go all night
我們可以在早晨離開繼續前進直到晚上
Take a train to the coast, get a new life
搭乘火車到海濱,過新的生活

I’ve been looking at the photos too
我也一直看著相片
Three years and we got so cool
過了三年,我們真的很酷
Too many ways we coulda blown it
有這麼多方法,我們可以改變
One minute and we coulda thrown it all away
只要一分鐘,我們就可以把一切拋諸腦後
I don’t know what i wanna do next
我不知道接下來我要做什麼
Got a dream but i got no contacts
設一個夢想,但我完全沒有頭緒
You’re the reason that i got this far
你就是我一直堅持的原因
And i know we gotta work so hard i
而我知道我們為此努力奮鬥

It’s coming, the moment we waited for so long
我們期待已久的一刻終於要到來
We have it, we’re on it, we’ll have it, i promise
我發誓我們會掌握一切
It’s coming, the moment we waited for so long
We have it, we’re on it, we’ll have it, i promise

留言