November Lights - Talk

好久沒回來了
已經累積好幾首想跟大家分享
希望大家也喜歡囉
--------------------------------------------
哪裏出錯了?
每次你離開時,眼角總是濕潤
欲言又止...

我還在你知道的地方等你

不會離開
敞開心來聊聊吧
這裏不會有那些流言蜚語
在這裡我們不要再藏什麼心事了
不會只是說說,不管多晚
我會為你泡一杯茶,聆聽你的故事



I want to sing I want to dance,
我想歌唱、我想跳舞
I want to do it all,
每一件都想做
I’m not a ghost but not the host
我不是幽靈也不是
Of a rise and fall,
太陽升起又落下的主宰
I wanna be in everything in anything you are
我想要做妳心目中的樣子
But if it’s talk, call it off
如果只是說說,還是算了吧
We won’t go that far
我們不是那麼膚淺

And I’ll be there when all our dreams have gone
當我們的夢想都破了,我還會在這
Holding on to home where we belong
留在屬於我們的家中
Take away the strangers talking down
驅趕那些陌生人的評論
Let’s be loud and clear,
讓我們大聲宣告
there’s no secrets here
這裏不會藏有任何秘密

I Wouldn’t lie to make you cry,
我不曾說謊使你哭泣
I wouldn’t sleep when you are up this time
當你在這個時間點出現時,我不曾睡著
I moved on, I’m stuck on the one
我繼續過生活,但我仍深陷其中
That I had to find,
想找出原因
When you’re away feel the hate that I give every time
當你離開時,心中充滿每次我對你的悔恨
Not only you,
痛的不只是你
it only bruises our hearts tonight
這些感情仍在彼此的心中畫下更深的傷口

And I’ll be there when all our dreams have gone
當我們的夢想都破了,我還會在這
Holding on to home where we belong
留在屬於我們的家中
Take away the strangers talking down
驅趕那些陌生人的評論
Let’s be loud and clear, there’s no secrets here
讓我們大聲宣告,這裏不會藏有任何秘密

留言