Flume - Say It feat. Tove Lo

這樣的關係是不是太瘋狂了
但卻又一次又一次墜入這誘惑的情網中
既然這樣
就再陪你玩幾局吧

謝謝網友的點歌,比起原版Remix更輕快、節奏更加突出
感受著音樂直到派對結束各自回家
Walking with our game on
而我遊走在我們的遊戲中
You are my kind, classic mind, and you look so fine
你是我的理想對象、而且看起來多麼俊俏
Mmm, mmm-mmm mmm
Loving the cold, smoke a roll, see your fingers shake
喜歡在寒冷的天氣中,抽一捲菸、看你的手微微地顫抖
I'm getting through your heart break
我追到你直到心跳停止
Some kinda freak, sing for me, don't know what I need
這似乎有點瘋狂,來為我歌唱吧,我也不知道自己到底想要什麼了
Mmm, mmm-mmm, mmm

Don't doubt me babe
不要懷疑我,寶貝
You make me wanna change
你讓我想要改變
Break my bed to make me wanna stay
你打破我的生活的規律,讓我想要留下來
I can't...
但我不行...
Bite me babe
寶貝,啃噬我
You make me love the pain
你讓我愛上這疼痛
Break my bed to make me wanna stay
打亂我的生活,讓我想要留下
I can't...
但我不行...

When you say it like that
當你這樣訴說
Oh, oh, oh, oh
Got me falling right back
讓我又跌了回去
Oh, oh, oh, oh
(Mmm, mmm-mmm mmm)
When you say it like that
當你這樣訴說
Oh, oh, oh, oh
Let me fuck you right back
讓我再與你纏綿吧
Oh, oh, oh, oh
(Mmm, mmm-mmm mmm)

I'm getting the door, silent walk, whose the first to speak?
我正靠近你的門口,靜靜的走著,誰要第一個開口?
Speak it like a real freak
像野獸般地訴說
Voice in my head, in my bed, filled with you instead
在我腦海中、在我床上都充斥著你的聲音
Mmm, mmm-mmm mmm
Taking your time, work my mind, and I play with you
慢慢來,來奪走我的心,我會陪你玩
I play pretend it's so true
我會假奘一切是多麽真實
Follow me down, listen 'round to the deep dark sound
隨我墜入,聆聽心底最深處的渴望
Mmm, mmm-mmm mmm

Don't doubt me babe
不要懷疑,寶貝
You make me wanna change
你讓我想要改變
Break my bed to make me wanna stay
弄亂我的床讓我想要留下
I can't...
但我不行...
Bite me babe
啃噬我
You make me love the pain
你讓我愛上這疼痛
Break my bed to make me wanna stay
弄亂我的床笫讓我想要留下
I can't...
但我不行

When you say it like that
當你這樣訴說
Oh, oh, oh, oh
Got me falling right back
讓我又跌了回去
Oh, oh, oh, oh
(Mmm, mmm-mmm mmm)
When you say it like that
當你這樣訴說
Oh, oh, oh, oh
Let me fuck you right back
讓我再與你纏綿吧
Oh, oh, oh, oh
(Mmm, mmm-mmm mmm)

Oh, oh, oh, oh
Oh, oh, oh, oh
Oh, oh, oh, oh
Oh, oh, oh, oh
When you say it like that
當你這樣訴說
Oh, oh, oh, oh

Don't doubt me babe
不要懷疑,寶貝
You make me wanna change
你讓我想要改變
Break my bed to make me wanna stay
弄亂我的床讓我想要留下
I can't...
但我不行...
Bite me babe
啃噬我
You make me love the pain
你讓我愛上這疼痛
Break my bed to make me wanna stay
弄亂我的床笫讓我想要留下
I can't...
但我不行

When you say it like that
當你這樣訴說
Oh, oh, oh, oh
Got me falling right back
讓我又跌了回去
Oh, oh, oh, oh
(Mmm, mmm-mmm mmm)
When you say it like that
當你這樣訴說
Oh, oh, oh, oh
Let me fuck you right back
讓我再與你纏綿吧
Oh, oh, oh, oh
(Mmm, mmm-mmm mmm)

留言