RUNAGROUND - Chase You Down

第一次見面的心動
彼此留下聯絡資訊
第二次的邀約
更無法抑制的澎湃心情
接著展開愛情的追逐

謝謝網友的點歌,抱歉隔了好幾個月才又上來這個網誌
今年我也會繼續尋找好聽的歌給大家

Ooh Ooh
Don't let it slip away
不要趁機溜走
Ooh Ooh

Don't let it get away
我不會放手
Can you hear me right now
妳現在聽得到我嗎
I got your number
我拿到了妳的電話 
And I'm callin' you out
正打給妳邀妳出去 
With liquid courage
在酒精的鼓舞下 
I can beat all my doubt
我可以大膽說
There's not another
找不到其他人可與你匹敵
So I'm chasin' you down 
我會追妳到天涯海角
Chasin' you down
追尋妳

Can you see me right now
妳現在看得到我嗎?
I'm comin' closer 
我正步步接近
Think I figured you out
我想我找到妳了
Not like the others
不像其他人 
You don't blend with the crowd
妳在人群中特別耀眼 
I've blown your cover 
我已經吹開你的面紗
Now I'm takin' you down
現在我要攻下妳心房 
Takin' you down 
攻下妳

Can you hear me right now 
妳現在聽得到我嗎?
I got your number 
拿到妳的電話
And I'm callin' you out
打給妳邀你赴約 
With liquid courage
在酒精的鼓舞下 
I can beat all my doubt
我敢對妳說
There's not another
沒有人可以與你匹敵 
So I'm chasin' you down
我會四處追尋妳 
Chasin' you down
追尋妳

 Ooh Ooh 
Don't let it get away
不要跑走
 Ooh Ooh 
Won't let you slip away
不會讓妳溜走 


Can you see me right now
妳現在看得到我嗎?
I'm comin' closer 
我正步步接近
Think I figured you out
我想我找到妳了
Not like the others
不像其他人 
You don't blend with the crowd
妳在人群中特別耀眼 
I've blown your cover 
我已經吹開你的面紗
Now I'm takin' you down
現在我要攻下妳心房 
Takin' you down 
攻下妳

Can you hear me right now 
妳現在聽得到我嗎?
I got your number 
拿到妳的電話
And I'm callin' you out
打給妳邀你赴約 
With liquid courage
在酒精的鼓舞下 
I can beat all my doubt
我敢對妳說
There's not another
沒有人可以與你匹敵 
So I'm chasin' you down
我會四處追尋妳 
Chasin' you down
追尋妳

Can you see me right now
妳現在看得到我嗎?
I'm comin' closer 
我正步步接近
Think I figured you out
我想我找到妳了
Not like the others
不像其他人 
You don't blend with the crowd
妳在人群中特別耀眼 
I've blown your cover 
我已經吹開你的面紗
Now I'm takin' you down
現在我要攻下妳心房 
Takin' you down 
攻下妳

Ooh Ooh 
Don't let it slip away 
不要讓機會溜走
Ooh Ooh
 Don't let it get away
不要讓機會跑走 
Ooh Ooh 
Don't let it get away
不會讓妳跑走 
Ooh Ooh 
Won't let you slip away
不會讓妳溜走 

Can you hear me right now 
妳現在聽得到我嗎?
I got your number 
拿到妳的電話
And I'm callin' you out
打給妳邀你赴約 
With liquid courage
在酒精的鼓舞下 
I can beat all my doubt
我敢對妳說
There's not another
沒有人可以與你匹敵 
So I'm chasin' you down
我會四處追尋妳 
Chasin' you down
追尋妳

留言

  1. 可以翻譯 Flume - Say It feat. Tove Lo (Illenium Remix) 嗎?

    https://www.youtube.com/watch?v=HRRruUdE-9o

    回覆刪除
    回覆
    1. 翻好囉,希望你會喜歡:)
      也謝謝你一直來光顧這裏
      http://muholicmusicmelody.blogspot.tw/2017/03/flume-say-it-feat-tove-lo.html

      刪除

張貼留言