Seekae - Turbine Blue

愛情令人渴求,也令人憂鬱
有時覺得徬徨、不像原來的自己,有時卻覺得幸福
但即使多麽的苦澀
還是想要、還是渴求著對方
因為自己已深深地無法自拔

Guess I'm the bad boy now
猜我現在是個壞人了
Still the only one for you
但我仍是你的唯一
You need me baby want me but my
你想要我、需要我
My loving leaves you turbine blue
但我的愛使你掉入憂鬱的漩渦

Suppose I should just leave town
或許我該離開這個鎮
Now look who's stalking who
看現在是誰在纏著誰
I'll see you when I see you darling
我會再看到你,當我去找你時
I'll see you when it's overdue
當一切都結束,我會去看你

Gonna make that my motto now
現在要啟動我的摩托車
I said I'd never screw the crew
我絕不回搞砸班機
But I never felt so peaceful baby
親愛的,我從沒有覺得如此平靜
Now I got that ass to chew
現在我要趕快回親吻你

I guess she's my raven now
猜現在她是我的獵物了
And not the dove that I'm used to
但不是我熟知的天真白鴿
But I need her and I want her cause her
但是我需要她、想要她,只因為是她
Her loving leaves me turbine blue
她的愛使我掉入憂鬱的漩渦中

Ask me if I want you
問我是否想要妳
Ask if I want romance but
問我是否想要浪漫
Ask a stupid question gonna get a stupid answer
問了愚蠢的問題必得到愚蠢的答案
cause I'm trying to tell you something true
因為我想要告訴你真摯的答案
I need you baby want you cause your loving leaves me turbine blue
親愛的我需要妳、想要妳因為妳的愛使我陷入憂鬱的漩渦

If you need me and I'm almost out
如果妳需要我,而我卻不在
Need me and I'm through and through
需要我而我卻一再地錯過
And we're spinning as a unit baby
我們就像彼此隨著一個小圓圈追逐
Means you got me in the turbine blue
就像你抓住我在這個憂鬱的漩渦中 

If you hear me and I'm screaming out
如果妳要我,我必會聲嘶力竭呼喊
Cause there's nothing left I could do
因為我已沒有什麼留下
Cause we're finished and I'm naked darling
因為我們已結束翻雲覆雨,親愛的而我已光著身子
Now I'm rolling with these turbine blues
現在我陷入憂鬱的漩渦中

LetsSingIt - Your favorite Music Community

留言