Green Day - Ordinary World

平凡的世界
雖平凡歸平凡
但是卻又有許許多多的寶藏
深埋在你我生活的平凡世界中

Where can I find the city of shining light
在哪座城市可以找到閃爍的光芒
In an ordinary world?
是在平常普通的世界嗎?
How can I leave a buried treasure behind
我怎麼可以離開這滿布寶藏的
In an ordinary world?
平凡世界?

The days into years roll by
日日夜夜地流逝
It's where that I live until I die
這就是我一直生活的地方
Ordinary world
平凡的世界

What would you wish if you saw a shooting star
如果看到了流星,你會許什麼願呢
In an ordinary world?
在這個平凡的世界
I've walked to the end of the earth and afar
我走了好幾回地球的盡頭
In an ordinary world
在這個平凡的世界中

Baby, I don't have much
親愛的,我有的不多
But what we have is more than enough
但是我們所有的已經相當足夠
Ordinary world
在這個平凡的世界

Where can I find the city of shining light?
在哪座城市中可以找到閃爍的星芒?
In an ordinary world
就在這個平凡的世界中
How can I leave a buried treasure behind?
我怎麼能離開這滿片寶藏的地方?
In an ordinary world
就在這個平凡的世界中

Baby, I don't have much
親愛的,我有的不多
But what we have is more than enough
但是已經遠遠超過我們所需
Ordinary world
平凡的世界

留言