Chasing Shadows - Shakira

不好意思,我很久沒有更新了
最近雖有翻幾首,但都不滿意就沒放上來了(笑
謝謝大家來這裡找自己喜歡的歌,或許也能發現其他好音樂
也謝謝大家喜歡我的翻譯,非常樂意為大家幫忙,雖然仍比不上網上的高手們,多少可能有些勘誤就請大家多多包涵了
這首也是網友希望翻譯的,希望大家也喜歡:)

大家都等待著愛情
等待一段熾熱濃郁的戀愛
直到那個人到來,互相追逐彼此的身影
最後彼此的愛意雖已濃到化不開,但仍互相扶持繼續向前
但在這極致的幸福中,卻仍害怕一切是稍縱即逝的
即使知道未來不可預知,但仍願意為這段戀情燃燒
Sunrise blinded by the morning light
曙光的光芒蓋過黎明
Already dreaming up tonight
企盼已久的今夜已要來到
And I know
而我知道
That it won't be long
美好的時光都是短暫的
Oh, we can't hide
噢,我們藏不住
From the love that burns this strong
這熾熱且濃烈的愛情

But it's just you and me
只屬於你和我的愛情

And we chase our shadows
我們追逐彼此的身影
We're waiting for, just waiting for
我們等待,只是等待
The sun to go down
太陽西下
But until it does
直到時刻來臨之時
We'll chase our shadows
我們會追逐彼此的身影
And when the night comes
即使夜晚來臨
We will run from nothing, my love
我們仍會繼續奔跑,吾愛

But it's just you and me
就只有你和我
And we chase our shadows
而我們追逐彼此的身影
We're waiting for, just waiting for
我們等待,只是等待
The sun to go down
太陽西下之時
But until it does
直到時刻來臨
We'll chase our shadows
我們追逐比次的身影
And when the night comes
即使夜晚來臨
We will run from nothing, my love
我仍會繼續奔跑,吾愛
Nothing, my love
不為了什麼,吾愛
Nothing, my love
Nothing, my love
Nothing, my love
Nothing, my love
Nothing, my love
Nothing, my love
Nothing, my love

Night time
在深夜
And I am back in your arms
我在你臂彎中
When all my dreams are brought to life
此時我所有的夢想都實現
And I know that it won't be long
但我知道美好的事物都是短暫的
For we can't hide
我們無法遮掩
From the love that burns this strong
因為這愛情熾熱且濃郁

But it's just you and me
只屬於你和我
And we chase our shadows
我們追逐彼此的身影
We're waiting for, just waiting for
我們等待,只是等待
The sun to go down
太陽西下
But until it does
直到時刻來臨
We'll chase our shadows
我們追逐比次的身影
And when the night comes
即使夜晚來臨
We will run from nothing, my love
我仍會繼續奔跑,吾愛

But it's just you and me
只有你和我
And we chase our shadows
我們追逐彼此的身影
We're waiting for, just waiting for
我們等待,只是等待
The sun to go down
太陽西下
But until it does
直到時刻來臨
We'll chase our shadows
我們追逐比次的身影
And when the night comes
即使夜晚來臨
We will run from nothing, my love
我仍會繼續奔跑,吾愛

But it's just you and me
只有你和我
And we chase our shadows
我們追逐彼此的身影
We're waiting for, just waiting for
我們等待,只是等待
The sun to go down
太陽西下
But until it does
直到時刻來臨
We'll chase our shadows
我們追逐比次的身影
And when the night comes
即使夜晚來臨
We will run from nothing, my love
我仍會繼續奔跑,吾愛
Nothing, my love
不為了什麼,吾愛
Nothing, my love
Nothing, my love
Nothing, my love
Nothing, my love
Nothing, my love
Nothing, my love
Nothing, my love

留言