Alessia Cara - I'm Yours

現在再一次
敞開心胸去愛吧
再放膽一次,再一次做做白日夢
再一次投入
Some nerve you have
你竟敢
To break up my lonely
打擾我的孤單
And tell me you want me
告訴我你要我
How dare you march into my heart
你膽敢走進我心房
Oh how rude of you
多麽魯莽
To ruin my miserable
擾亂我的憂愁
And tell me I'm beautiful
稱讚我漂亮
'Cause I wasn't looking for love no
但我並沒有要尋找愛情
Nobody asked you to get me attached to you
沒有人告訴我要被你吸引
In fact you tricked me
是你勾引我
And I wasn't trying to fall in love
我並沒打算陷入戀情中
But boy you pushed me
但是你推我掉進愛情的漩渦
So all that I'm asking
我所要求的
Is that you handle me with caution
只是你的細心呵護
'Cause I don't give myself often
因為我並不是時常打開心房
But I guess I'll try today
但我想今天我願意去嘗試

'Cause I've had my heart
因為我的心
Broken before
曾經破碎過
And I promised I would never
而我曾發誓決不
Let me hurt anymore
再讓我的心受傷
But I tore down my walls
但現在我打破心牆
And opened my doors
打開心房
And made room for one
讓出一個位置給你
So baby I'm yours
所以現在親愛的我是你的了
Oh baby I'm yours
Oh baby I'm yours
Oh baby I'm yours
Oh baby I'm yours
But I tore down my walls
我打破心牆
And opened my doors
打開心房
And made room for one
騰出空間給你
So baby I'm yours
所以現在親愛的我是你的了

I'm mad at you
不甘心
For being so cute
你是這麼的惹人憐愛
And changing my mood
總是能轉變我的心情
And altering my rude
讓我不再生氣
What's wrong with you
你怎麼可以
You make me sick
For being so perfect
那麼完美
使我為你瘋狂
What did I do
我那是怎麼了
What can I do, oh
現在我又該怎麼做
And I wasn't trying
那是我沒有努力去
To melt this heart of iron
融化我的鐵石心腸
But the way you hold me
但是你抱我的方式
Makes the old me pass away
讓舊的那個我消失
And I would be lying
如果我向後仰
If I said I wasn't scared to fall again
如果說我不再害怕受到傷害
But if you promise me you'll catch me
而你願意向我發誓會接住我
Then it's okay
那這樣就好了

'Cause I've had my heart
因為我的心
Broken before
曾經破碎過
And I promised I would never
而我曾發誓決不
Let me hurt anymore
再讓我的心受傷

But I tore down my walls
但現在我打破心牆
And opened my doors
打開心房
And made room for one
讓出一個位置給你
So baby I'm yours
所以現在親愛的我是你的了
Oh baby I'm yours
Oh baby I'm yours
Oh baby I'm yours
Oh baby I'm yours
But I tore down my walls
我打破心牆
And opened my doors
打開心房
And made room for one
騰出空間給你
So baby I'm yours
所以現在親愛的我是你的了

Oh I hate that I
噢我討厭我
Spend my days just wasting time
浪費一整天的時間什麼都沒做
Day dreaming 'til I see you again
只是做做白日夢直到我再見到你
I'm not used to this
我還不習慣這樣
Oh I used to be so used to boys just using me
我曾經習慣被男孩使喚
For you to be you to me
而你就只是我的那個你
Feels new to me
這感覺好新鮮
'Cause I usually cheer for the bad side
因為之前總是我想盡辦法使對方開心
Love under a bad sign
在一段岌岌可危的戀愛中
So it makes me mad I'm
Falling again
所以當我再深陷其中時
不免對自己生氣
Falling again
再深陷其中

But I tore down my walls
但現在我打破心牆
And opened my doors
打開心房
And made room for one
讓出一個位置給你
So baby I'm yours
所以現在親愛的我是你的了
Oh baby I'm yours
Oh baby I'm yours
Oh baby I'm yours
Oh baby I'm yours
But I tore down my walls
我打破心牆
And opened my doors
打開心房
And made room for one
騰出空間給你
So baby I'm yours
所以現在親愛的我是你的了

留言