Jacquie Lee - Tears Fall

流淚,敬我們的悲傷、敬我們的困境
流淚,告別所有的悲痛
然後下一刻,會變得更好
傷口會慢慢癒合、淚會慢慢止住
所以再見吧!在沒有你的未來裡,會有更精彩的故事
Tears fall, and I know
流淚,而我知道
That this pain, is just a part of life
這個痛,只是生命中的一部分
Tears fall, and I know
流淚,而我知道
That this pain, is just a part of life
這個痛楚,只是生命中的一小部分

I had enough of you hiding us
我受夠你對我們的隱瞞
How it hurt me you don't see
你看不出來我有多受傷
Your true colors showed up a little brighter
你真正的色彩應該更明亮
Why'd you keep on playing me?
為什麼你一直玩弄我?

I put my hands back on the throttle, my love
我向出口伸出雙手,吾愛
'Cause I felt you driving me
因為我感覺到你正把我拉向 
Into a deep darkness
無底的深淵
Into the darkness
無底的黑暗

And I don't let you see me cry
不會讓你看見我在哭泣
Didn't ask why
不要問為什麼
Just told you that your leaving tonight
只是告訴你,你今晚的離別
This is our goodbye
是我們最後一次見面

Tears fall, and I know
流淚,而我知道
That this pain, is just a part of life
這個痛,只是生命中的一部分
Tears fall, and I know
流淚,而我知道
That this pain, is just a part of life
這個痛楚,只是生命中的一小部分

I can take a deep breath now that you have left
現在你離開後,我可以深深的吸口氣
You didn't get the best of me
你沒有得到最好的我
The raw pain never goes away
新的傷口還沒癒合
But it gets better everyday
但是它正一天天康復

I was so wrapped up, I was blinded by love
那時我因愛被束縛、因愛盲目
Couldn't see a way to leave
看不到離開的方式
But I'm coming out of the darkness
但是現在我正走出黑暗
Out of the darkness
走出惡夢

And I don't let you see me cry
我不會讓你看見我的淚
I don't ask why
我不問為什麼
Why you're not here with me tonight
為什麼你今晚不在我身邊
Already said goodbye!
因為我們早已道別

Tears fall, and I know
流淚,而我知道
That this pain, is just a part of life
這個痛,只是生命中的一部分
Tears fall, and I know
流淚,而我知道
That this pain, is just a part of life
這個痛楚,只是生命中的一小部分

I watched you leave
我看著你離開
Couldn't breathe, couldn't cry
令人窒息也哭不出聲
Felt like I was dying
感覺我正漸漸死去
Then I let a tear fall, let myself feel it all
我只讓一滴淚流下,讓我感受這悲傷

Now I know, now I know
現在我知道、現在我明白
That I'm gonna survive
我要繼續生存下去
If I let a single tear fall
如果我只流一滴淚
Drown myself in it all
它已包含我所有的悲傷

Tears fall, and I know
流淚,而我知道
That this pain, is just a part of life
這個痛,只是生命中的一部分
Tears fall, and I know
流淚,而我知道
That this pain, is just a part of life
這個痛楚,只是生命中的一小部分

Tears fall (tears fall) and I know (and I know)
流淚,而我知道
That this pain (that this pain) is just a part of life (is just a part of life)
這個痛,只是生命中的一部分

Tears fall, and I know
流淚,而我知道
That this pain, is just a part of life
這個痛,只是生命中的一部分

留言