Flume - Never Be Like You feat. Kai

僅是好感?還是喜歡?還是真愛?
過去的悲傷,有時使人蒙蔽了雙眼
記得過去的痛、卻忘記眼前的幸福
但是誰有真正知道現在的感情究竟只是自己荷爾蒙作祟
或是眼前的人就是未來的那個人
所以在什麼都搞不清楚時,不要再後悔當初了
在做任何選擇時,選一個自己最不會感到後悔的吧!
What I would do to take away
我要如何放下
This fear of being loved, allegiance to the pain
被愛的恐懼和對痛苦的過敏
Now I fucked up and I'm missing you
現在我搞砸了,我好想你
Never be like you
我不像你這樣
I would give anything to change this fickle-minded heart
我願意做任何事去改變這善變的心
That loves fake shiny things
真愛偽裝成廉價的寶石
Now I fucked up and I'm missing you
現在我搞砸了,我好想你
Never be like you
我不像你這樣直率

I'm only human can't you see
難道你看不出我只是個平凡人
I made, I made a mistake
我犯了錯
Please just look me in my face
請不要只是看著我的臉
Tell me everything's okay
然後告訴我,一切都會沒事的的
Cause I got it
因為我瞭解到
Never be like you
我無法像你一樣

I'm only human can't you see
難道你看不出我只是個平凡人
I made, I made a mistake
我犯了錯
Please just look me in my face
請不要只是看著我的臉
Tell me everything's okay
然後告訴我,一切都會沒事的的
Cause I got it
因為我瞭解到
Never be like you
我無法像你一樣

Why do I make you wanna stay, hate sleeping on my own
為什麼我沒有叫你留下來,我討厭自己一個人睡
Missing the way you taste
想念你的味道
Now I'm fucked up and I'm missing you
現在我搞砸了,我好想你
Never be like you
我不像你這樣
Stop looking at me with those eyes
不要再用這樣樣的眼神看著我
Like I could disappear and you wouldn't care why
就好像你不在乎下一秒我是否還在
Now I'm fucked up and I'm missing you
現在我搞砸了,我好想你
Never be like you
永遠不會像你

I'm only human can't you see
難道你看不出我只是個平凡人
I made, I made a mistake
我犯了錯
Please just look me in my face
請不要只是看著我的臉
Tell me everything's okay
然後告訴我,一切都會沒事的的
Cause I got it
因為我瞭解到
Never be like you
我無法像你一樣


I'm only human can't you see
難道你看不出我只是個平凡人
I made, I made a mistake
我犯了錯
Please just look me in my face
請不要只是看著我的臉
Tell me everything's okay
然後告訴我,一切都會沒事的的
Cause I got it
因為我瞭解到
Never be like you
我無法像你一樣

I'm falling on my knees
現在我雙腳跪地
Forgive me, I'm a fucking fool
求你原諒我,我是一個愚蠢的蠢蛋
I'm begging darling please
親愛的,我求求你
Absolve me of my sins, will you?
寬恕我的做過,好嗎?

I'm falling on my knees
現在我雙腳跪地
Forgive me, I'm a fucking fool
求你原諒我,我是一個愚蠢的蠢蛋
I'm begging darling please
親愛的,我求求你
Absolve me of my sins, will you?
寬恕我的做過,好嗎?

I'm only human can't you see
難道你看不出我只是個平凡人
I made, I made a mistake
我犯了錯
Please just look me in my face
請不要只是看著我的臉
Tell me everything's okay
然後告訴我,一切都會沒事的的
Cause I got it
因為我瞭解到
Never be like you
我無法像你一樣

I'm only human can't you see
難道你看不出我只是個平凡人
I made, I made a mistake
我犯了錯
Please just look me in my face
請不要只是看著我的臉
Tell me everything's okay
然後告訴我,一切都會沒事的的
Cause I got it
因為我瞭解到
Never be like you
我無法像你一樣

Baby, baby please believe me
寶貝、寶貝,拜託你想信我
C'mon take it easy
放輕鬆一點
Please don't ever leave me
請不要再離開我
Never be like you
我不像你這樣坦率

留言