Charlie Puth - We Don't Talk Anymore

難過又不甘心
過去那個人還想著自己嗎?
如果現在去找你,是不是太自不量力?
現在在你旁邊的那個人,是不是和自己一樣愛你?
不想了解你用什麼眼神看那個人?不想知道在那個人和你親熱時你穿什麼衣服?
啊,但是又忍不住去猜想?是含情脈脈嗎?是我看過的衣服嗎?
啊,多麼羞愧、多麽矛盾的心情
[Charlie / Selena]
We don't talk anymore!
我們不再談話
We don't talk anymore!
我們不再說話
We don't talk anymore!
我們不再聊天
Like we used to do...
不再像從前那樣

We don't love anymore
我們不愛對方了
What was all of it for?
這都是為什麼呢?
Ohh, we don't talk anymore
噢,我們不再聊天了

(Like we used to do...)
(不再像從前那樣)


I just heard you found the one you've been looking
我剛聽說你找到夢中情人
You've been looking for
是你一直在找的那個人
I wish I would have known that wasn't me
多希望那時的我知道那個人並不是我
'Cause even after all this time I still wonder
因為過了這麼久,我仍然在徘徊
Why I can't move on
為什麼我無法前進
Just the way you did so easily
無法像你那樣輕易拋棄過去

Don't wanna know
不想要知道
What kind of dress you're wearing tonight
不想知道你今晚穿什麼樣的衣服
If he's holding onto you so tight
不想知道他是否會緊緊抱住你
The way I did before
就像我過去那樣
I overdosed
我已頭暈腦脹
Should've known your love was a game
早知道你只是隨便玩玩
Now I can't get you out of my brain
我現在就不會滿腦只想著你

(Ohh, it's such a shame...)
噢,多麼丟臉啊...

That we don't talk anymore
我們不再說話
We don't talk anymore
我們不再談話
We don't talk anymore
我們不再聊天
Like we used to do
不再像從前那樣
We don't love anymore
我們不再相愛
What was all of it for?
這都是為什麼呢?
Ohh, we don't talk anymore
噢,我們不再談話
Like we used to do
不再像從前那樣

I just hope you're lying next to somebody
我只希望你會躺在那個人身旁
Who knows how to love you like me
而那個人知道如何給你幸福,就像我一樣
There must be a good reason that you're gone
一定有一個合理的理由所以你才離開
Every now and then I think you
每分每秒我都想著你
Might want me to come show up at your door
你可能希望我出現在你門外
But I'm just too afraid that I'll be wrong
但我太害怕這一切都是妄想

Don't wanna know
不想要知道
If you're looking into her eyes
不想知道你看著她的眼神
If she's holding onto you so tight the way I did before
不想知道她是否緊緊抱著你,就好像我之前那樣
I overdosed
我已經頭暈腦脹
Should've known your love was a game
早知道你只是在玩著戀愛的遊戲
Now I can't get you out of my brain
現在你就不會在我腦中揮之不去
Oh, it's such a shame
噢,多麼丟臉

That we don't talk anymore
我們不再談話
(We don't we don't)
We don't talk anymore
我們不再聊天
(We don't we don't)
We don't talk anymore
我們不再談心
Like we used to do
不再像從前那樣
We don't love anymore
我們不再相愛
(We don't we don't)
What was all of it for?
這都是為什麼呢?
(We don't we don't)
Oh, we don't talk anymore
噢,我們不再聊天
Like we used to do
不再像從前那樣

(Beat break)

Like we used to do
不再像從前

Don't wanna know
不想要知道
What kind of dress you're wearing tonight
不想知道你今晚會穿什麼
If he's giving it to you just right
不想知道他是否給你你想要的
The way I did before
就像我之前對待你那樣
I overdosed
我已經頭暈腦脹
Should've known your love was a game
早知道你只是隨便玩玩
Now I can't get you out of my brain
現在你就不會在腦中揮之不去
Oh, it's such a shame
噢,多麽丟臉

That we don't talk anymore
我們不再聊天
(We don't we don't)
We don't talk anymore
我們不再談話
(We don't we don't)
We don't talk anymore
我們不再談心
Like we used to do
不再像從前那樣
We don't love anymore
我們不再相愛
(We don't we don't)
What was all of it for?
這都是為什麼呢?
(We don't we don't)
Oh, we don't talk anymore
噢,我們不再聊天
Like we used to do
不再像從前那樣

(We don't talk anymore)
(我們不再談話)
Don't wanna know
不想要知道
What kind of dress you're wearing tonight (Oh)
不想知道你今晚穿什麼
If he's holding onto you so tight (Oh)
不想知道他是否緊緊抱著你
The way I did before
就像我之前那樣
(We don't talk anymore)
(我們不再談話)
I overdosed
我已經暈頭轉向
Should've known your love was a game (Oh)
早就該知道你只是玩玩
Now I can't get you out of my brain (Woah)
現在你就不會在我腦海中揮之不去
Oh, it's such a shame
噢,多們丟臉

That we don't talk anymore...
我們不再談話

留言