Beth Crowley - Gone

壓榨、欺騙、背叛
你要起身反抗或是選擇遠離紛爭
或許不管選什麼都會覺得後悔
My greatest love is gone
我的愛已經消失殆盡
He might as well have died
他在我心中已死
An impostor wears his face
他欺瞞的嘴臉
One I barely recognize
讓我幾乎認不出來
And something burns inside of me
有什麼東西在我內心翻騰
Anger eats me alive
怒火在燃燒
But lock us both up in her cage
我們都被鎖在在她的牢籠中
I’m the one who will survive
而我是唯一個會生存下去的

So are you happy now
所以妳現在開心了嗎
You got exactly what you wanted
妳得捯妳想要的了
You try to bring me down
妳試著惹惱我
Destroy me piece by piece
一點一點的摧毀我
But I have made a vow
但是我發誓
I won’t live the life you made me choose
我不會照妳的指示過生活
We’re players in a game that I don’t intend to lose
我們都是這場遊戲的玩家,而我不打算認輸

My greatest love is gone
我的愛已消磨殆盡
You took him far away
妳把他帶到我碰觸不到的地方
He sits right next to me
他雖坐在我旁邊
But he’ll never be the same
但是他已不是那個他
You thief you found my weakness
妳這小偷,你抓住我的弱點
And you went on the attack
然後妳開始攻擊我
But look over your shoulder
但是看看妳的肩頭吧
See my target on your back
看到我已經瞄準你的背了嗎

So are you happy now
所以妳現在開心了嗎
You got exactly what you wanted
妳得捯妳想要的了
You try to bring me down
妳試著惹惱我
Destroy me piece by piece
一點一點的摧毀我
But I have made a vow
但是我發誓
I won’t live the life you made me choose
我不會照妳的指示過生活
We’re players in a game that I don’t intend to lose
我們都是這場遊戲的玩家,而我不打算認輸

Fight or flight
起身奮戰或展翅飛離
Was the decision ever mine?
這樣的決定真的出自我的本心嗎
It was never mine 
這永遠不是我的本意
So are you happy now
所以妳現在開心了嗎
You got exactly what you wanted
妳得捯妳想要的了
You try to bring me down
妳試著惹惱我
Destroy me piece by piece
一點一點的摧毀我
But I have made a vow
但是我發誓
I won’t live the life you made me choose
我不會照妳的指示過生活
We’re players in a game that I don’t intend to lose
我們都是這場遊戲的玩家,而我不打算認輸
We’re players in a game that I don’t intend to lose
我們都是這場遊戲的玩家,而我不打算認輸

留言