Zara Larsson - Lush Life

抓緊最後夏天的尾巴吧!

I live my day as if it was the last
我過生活就好像這是生命的最後
Live my day as if there was no past
過生活就好像沒有過去的陰影
Doin' it all nite, all summer
整個夜晚,整個夏天
Doin' it the way I wanna
過我想過的生活

Yeah I’mma dance my heart out ’til the dawn
直到破曉,我要跳舞跳到心滿意足
But I won’t be done when morning comes
但是當早晨來臨我也無法盡興
Doin' it all nite, all summer
整個夜晚,整個夏天
Gonna spend it like no other
盡情揮霍就好像沒有其他時光

It was a crush
一見鍾情
But I couldn’t, couldn’t get enough
但是我仍覺得意猶未盡
It was a rush
這很倉促
But I gave it up
但是我放縱自己

It was a crush
一見鍾情
Now I might have went and said too much
現在我或許表現太多了
But that’s all it was
但事實就是如此
So I gave it up
所以我放縱自己

I live my day as if it was the last
我過生活就好像這是最後
Live my day as if there was no past
過生活就好像沒有過去的束縛
Doin' it all nite, all summer
整個夜晚,整個夏天
Doin' it the way I wanna
過我想過的生活

Yeah I’mma dance my heart out ’til the dawn
直到破曉,我要跳舞跳到心滿意足
But I won’t be done when morning comes
但是當早晨來臨我也無法盡興
Doin' it all nite, all summer
整個夜晚,整個夏天
Gonna spend it like no other
盡情揮霍就好像沒有其他時光

It was a crush
一見鍾情
I kept saying I’mma stay in touch
我不斷告訴自己保持聯絡就好
But that thing went bust
但事情就這樣爆發了
So I gave it up
所以我放任自己

No tricks, no bluff
不玩把戲,不虛張聲勢
I’m just better off without them cuffs
我還是不要被這些綁手綁腳比較好
Yeah the sun won’t set on us
陽光不會撒在我們身上

Went low, went high
經歷低潮,高潮
Still waters run dry
活水也會乾涸
Gotta get back in the groove
倒退到人生低谷中
I ain’t ever worry
但我一點也不擔心

Went low, went high
經歷低潮,高潮
What matters is now
現在有事甚麼狀況呢?
Getting right back in the mood
回到剛剛的興致中
I live my day as if it was the last
我過生活就好像這是生命的最後
Live my day as if there was no past
過生活就好像沒有過去的陰影
Doin' it all nite, all summer
整個夜晚,整個夏天
Doin' it the way I wanna
過我想過的生活

Yeah I’mma dance my heart out ’til the dawn
直到破曉,我要跳舞跳到心滿意足
But I won’t be done when morning comes
但是當早晨來臨我也無法盡興
Doin' it all nite, all summer
整個夜晚,整個夏天
Gonna spend it like no other
盡情揮霍就好像沒有其他時光

Now I've found another crush
現在我找到新的對象
The lush life's given me a rush
多采多姿的生活是我過得倉促
Had one chance to make me blush
擁有一個能讓我臉紅機會
Second time is one too late
第二次來得好晚

Now I've found another crush
現在我找到新的對象
The lush life's given me a rush
多采多姿的生活是我過得倉促
Had one chance to make me blush
擁有一個能讓我臉紅機會
Second time is one too late
第二次來得好晚

I live my day as if it was the last
我過生活就好像這是生命的最後
Live my day as if there was no past
過生活就好像沒有過去的陰影
Doin' it all nite, all summer
整個夜晚,整個夏天
Doin' it the way I wanna
過我想過的生活

Yeah I’mma dance my heart out ’til the dawn
直到破曉,我要跳舞跳到心滿意足
But I won’t be done when morning comes
但是當早晨來臨我也無法盡興
Doin' it all nite, all summer
整個夜晚,整個夏天
Gonna spend it like no other
盡情揮霍就好像沒有其他時光

Now I've found another crush
現在我找到新的對象
The lush life's given me a rush
多采多姿的生活是我過得倉促
Had one chance to make me blush
擁有一個能讓我臉紅機會
Second time is one too late
第二次來得好晚

Now I've found another crush
現在我找到新的對象
The lush life's given me a rush
多采多姿的生活是我過得倉促
Had one chance to make me blush
擁有一個能讓我臉紅機會
Second time is one too late
第二次來得好晚
#中文歌詞 #翻譯 #英文歌詞 #lyrics #音樂

留言