The Ting Tings - Be The One

這首是2008年的歌了!
回想時間真令人起雞皮疙瘩
前陣子The Ting Ting重新上傳了他們2008年的Great DJ
今天心血來潮翻譯了這首
當初他們的成名曲應該是That's not My Name
那年的其他首歌也都琅琅上口
最近說他們正在準備新的歌曲,快出阿!!!!

曖昧中
不想一個人熱臉貼冷屁股
不只有自己衝得一頭熱
大家都害怕傷害
還在猶豫的你和妳
不要讓身邊的人再繼續等待
不想再等了啦!!就等你和妳說出三個字=)
You say it's not what you do,
你說這不是想做的
It's what you're thinking of
你只是想想而已
Well I think its just an excuse,
我認為這只是一個藉口
It's what you put across
這是你拖延的藉口

'Cos I don't wanna be the one,
因為我不想做一個
Only overjoyed
獨自感到快樂的人
I don't wanna be the one,
我不要做一個
Making all the noise
囉哩八說的女人
Yeah, I don't wanna be the one
我不要是你我中唯一投入的那個

So make sure you're thinking it through,
所以確定你認真思考過了
You've let me down again
因為你又讓我難過了
Offer me something I know you really meant
我知道的,把你真正想要的給我吧

'Cos I don't wanna be the one,
因為我不想做一個
Only overjoyed
獨自感到快樂的人
I don't wanna be the one,
我不要做一個
Making all the noise
囉哩八說的女人
Yeah, I don't wanna be the one, hey
我不要成為你我中唯一投入的那個,嘿

What you gonna offer now?
現在你要給我甚麼呢?

I don't wanna be the one,
我不想做一個
Only overjoyed
獨自感到快樂的人
I don't wanna be the one,
我不要做一個
Making all the noise
囉哩八說的女人
Yeah, I don't wanna be the one, hey
我不要成為你我中唯一投入的那個,嘿

What you gonna offer now?
現在你要給我甚麼呢?
What you gonna offer now?
現在你要獻給我甚麼呢?

This was not my idea,
這不是我期望的
Don't you keep me waiting
所以不要讓我繼續等阿

What you gonna offer now?
現在你要獻給我甚麼呢?
#中文歌詞 #翻譯 #英文歌詞 #lyrics #音樂

留言