Oh Wonder - White Blood

是誰
像白血球一般守護
讓自己覺得安心
讓自己得以依靠

下午值得用一首有優美的鋼琴的歌來消磨=)

I'm ready to go, I'm ready to go
我準備好了,我準備好了
Can't do it alone, can't do it alone
沒辦法再獨自一人,沒辦法再獨自承擔
I'm ready to run through the heat of the sun
我準備好跑過太陽的熾熱
Can't do it alone, can't do it alone
沒辦法再獨自一人,沒辦法再獨自承擔

I'm ready to fall, so tired of it all
我做了最壞的打算,已經對所有的都感到疲憊
Down deep in a hole, can't do it alone
跌進深淵,沒辦法再獨自一人了
I'm ready to climb this mountain inside
我準備好進入這座深山中
Impossible heights
這座有著不可思議的高度的山中

Said you'd always be my white blood
告訴我你永遠會是守護我如白血球一樣
Circulate the right love
讓愛在我身體中循環
Giving me your white blood
給我你的白血球
I need you right here with me
我要你現在陪著我

Said you'd always be my white blood
告訴我你永遠會是守護我如白血球一樣
Circulate the right love
讓愛在我身體中循環
Giving me your white blood
給我你的白血球
I need you right here with me
我要你現在陪著我

I'm ready to go, I'm ready to go
我準備好了,我準備好了
Can't do it alone, can't do it alone
沒辦法再獨自一人,沒辦法再獨自承擔
I'm ready to run through the heat of the sun
我準備好跑過太陽的熾熱
Can't do it alone, can't do it alone
沒辦法再獨自一人,沒辦法再獨自承擔

I’m ready to hope, swing me out of the low
我充滿希望,帶我游出這個低潮
Wide awake in the glow, can't do it alone
在光明中醒來,沒辦法再獨自一人了
I’m ready to fly, uncover the light
我準備好展翅高飛,去發掘光明
Impossible heights
飛到無法想像的高度

Said you'd always be my white blood
告訴我你永遠會是守護我如白血球一樣
Circulate the right love
讓愛在我身體中循環
Giving me your white blood
給我你的白血球
I need you right here with me
我要你現在陪著我

Said you'd always be my white blood
告訴我你永遠會是守護我如白血球一樣
Circulate the right love
讓愛在我身體中循環
Giving me your white blood
給我你的白血球
I need you right here with me
我要你現在陪著我
#中文歌詞 #翻譯 #英文歌詞 #lyrics #音樂

留言