Good Old War - Don't Forget

深夜了
在帶點憂傷的旋律中進入夢鄉吧
半睡半醒中,是否也會想起一些往事呢?
是不是也帶了點悲傷,是不是希望現在不在身邊的人也記得自己呢?
哪怕只有一點點也希望對方記得!
而自己也請為了過去的某個人回想起來吧!

Packing up, say goodbye
打包,準備說再見
There comes a point, there comes a time mhm
在某個時間點突然想到
Half asleep, wide awake
半睡半醒
Here it is, the great escape
這是最好逃脫的時候
The look in your eyes
還記得從你眼中看到的景象

Don't forget I won't forget you
別忘了我永不忘記你
Don't forget me, I won't forget you
別忘了我會永遠記得你
After all that we've been through
畢竟我們經歷了這麼多
Don't forget I won't forget you
別忘了我會永遠記得你

We wrote our names on the wall
我們在牆上寫下我們的名字
We played the game, thought we'd seen it all mhm
我們嬉戲想像我們會一起看著這世界
We found out what it's all about
而我們發現
All the nights we did without
這些都是關於那些我們沒在一起的夜晚
They flicker and fade
這些想像化為灰燼

Don't forget I won't forget you
別忘了我不會忘記你
Don't forget me, I won't forget you
別忘了我會永遠記得你
After all that we've been through
畢竟我們經歷了這麼多
Don't forget I won't forget you
別忘了我會永遠記得你

Driving through another storm
開過另一個暴風雨
Miles away from parts unknown, oh no
已經離那不知名的地方好幾哩了,噢不

Don't forget me, I won't forget you
別忘了我會永遠記得你
After all that we've been through
畢竟我們經歷了這麼多
Don't forget I won't forget you
別忘了我會永遠記得你
#中文歌詞 #翻譯 #英文歌詞 #lyrics #音樂

留言