Foxes - Feet Don't Fail Me Now

不要被過去絆住腳了
下定決心一定可以突破的!
((MV中的foxes和男孩的互動真是可愛極了!

Feet don’t fail me now
雙腳啊!現在別絆倒我
Don’t fail me now
現在別絆倒我
Don’t fail me now
現在不要阻礙我
You’re all I got
你是我的全部
So feet don’t fail me now
所以雙腳啊別絆倒我
Don’t fail me now
現在別絆倒我
Don’t fail me now
現在不要阻撓我
You’re all I got
你是我的全部

You were all my bridges
你曾是我通往世界的橋樑
Spent my love till there was nothing left
消耗我所有的愛一滴也不剩
You were all my secrets
你曾是我的秘密
But you cured me of my loneliness
但你曾治癒我的寂寞
And I lost faith
而我卻喪失了自信
Nothing left here to say
沒有什麼被遺留下來
The ghost of those who’s fading
那些衰亡的魂魄
And that’s what I was chasing
曾是我追求的
I got faith
我獲得了自信
Saying it’ll be okay
告訴自己一切都會順利
Step by step
一步一步
I know I’ll make it through
我知道我會度過難關

So I’m saying all now
所以我現在宣布
Gotta go now
現在該出發了
Hold on
抓緊
It’s gonna bring me down
這會讓我陷入重圍
So I gotta reach out
所以我要突破重圍
There’s a way out
只有一條路可走
Praying feet don’t fail me now
祈禱雙腳現在別絆倒我
You’re all I got
你是我的全部了

Second chances
在第二次的機會
Don’t call me like they did the first time
不要像他們第一次稱呼我那樣
All the neighbors
所有的鄰居
Knew it was done before you and I
都知道你和我已經結束了

And I lost faith
我那時失去信心
Nothing left here to say
沒有什麼被遺留下來
The ghost of those who’s fading
那些衰亡的魂魄
And that’s what I was chasing
曾是我追求的
I got faith
我獲得了自信
Saying it’ll be okay
告訴自己一切都會順利
Step by step
一步一步
I know I’ll make it through
我知道我會度過難關

So I’m saying all now
所以我現在宣告
Gotta go now
胎準備出發了
Hold on
抓緊
It’s gonna bring me down
這會讓我陷入重圍
So I gotta reach out
所以我要突破重圍
There’s a way out
只有一條路可走
Praying feet don’t fail me now
祈禱雙腳不要絆倒我
Take what you want
拿走你想要的
Take what you need
拿走你所需要的
You can have it all
你可以把全部都拿走
But you can’t have me
但是你不能擁有我

So I’m saying all now
所以我現在宣布
Gotta go now
該出發了
Hold on
抓緊
Going feet don’t fail me now
雙腳前進吧現在別絆倒我
Don’t fail me
別絆倒我
Don’t fail me
別阻礙我
Don’t fail me now
現在別阻礙我

Don’t fail me
別絆倒我
Don’t fail me
別阻礙我
Don’t fail me now
現在別阻礙我

You’re all I got
你是我的全部

Feet don’t fail me
雙腳別絆倒我

留言