MKTO - Bad Girls

之前總是聽他們兩人勵志的歌曲
現在他們也開使接觸這樣的快歌
狂熱的女郎
令人沈迷的週末夜晚
但是轉眼也星期一了,好好收心繼續為這一週奮戰吧!
(ahh yeah)
Late night, she on fire
在深夜,她辣得火熱
Calling me from numbers I don't recognise
用我不認得的電話打給我
Wonderin' if there's somebody else in the room
好奇是否還有其他人在房間裡
She said that I'm crazy, nah baby it's you
她說我瘋了,不是的寶貝瘋了的是妳

Shows up to fill her cup
我出現就為了斟滿她的酒杯
I know all she wants is just to get my love
我知道她想要的是得到我的愛
I wish we could be just like Johnny and June
我希望我們可以就像Johnny和June
She cut out my heart and left me in the room
她帶走我的心只留下我身體的軀殼在房間裡

And I know I, I should quit her
我知道,我應該要戒掉她
And I'd do it if I could
但如果我可以早就這麼做了
She a hot mess, but I confess
她糟得一塌糊塗,但我得承認
Damn she got me good
該死的,但她使我嗨到不行


(Chorus)
'Cause I love them bad girls
因為我就喜歡她們這些壞女孩
Doing bad things
做些壞事
Lookin' hot with an attitude
看著火熱的她們有著霸道的態度
Love them bad girls
就愛她們這些壞女孩
Like a bad dream
就像一場惡夢
Shouldn't want them but I do
不應該想要他們,但是我就喜歡

Singin' (ooh oo-ooh oo-ooh)
唱歌吧!
All the bad girls singin' (ooh oo-ooh oo-ooh)
所有的壞女孩都唱著
Yeah all the bad girls singing
所有的壞女孩都唱著歌
And I can't, help it, no
我就這樣禁不住
Damn it feels good when you're messing with a bad girl
該死的,當你和壞女孩相處時,感覺就是這麼好

She got a body like a fast car, movie star
她有著像跑車一樣讓人痴迷的身材,就像電影明星一樣
I'd do anything to be her bodyguard
我願意做任何事,就當她的貼身保鏢
She like getting naked and swimmin' in pools
她就好像會在游泳池中裸泳
She make it look sexy to break all the rules
她就是可以打破一切束縛,然後看起來這麼性感

Fallin' too fast, and I might crash
就這麼快沈浸其中,我最後可能會體無完膚
But once you goin' bad you know you can't go back
但是一旦你做了壞事,你就知道你回了頭了
I just wanna watch every way that she moves
我就是想要看她的每一個動作與姿態
'Cause she out on the edge like there's nothing to lose
因為她走在邊緣地帶,好像沒有什麼可以輸似的


(Chorus)
I love them bad girls
我就喜歡她們這些壞女孩
Doing bad things
做些壞事
Lookin' hot with an attitude
看著火熱的她們有著霸道的態度
Love them bad girls
就喜歡這些壞女孩
Like a bad dream
就像一場惡夢
Shouldn't want them but I do
不應該擁有但我卻想要

Singin' (ooh oo-ooh oo-ooh)
唱吧
All the bad girls singin' (ooh oo-ooh oo-ooh)
所有的壞女孩都唱著
Yeah all the bad girls singing
所有的壞女孩唱著
And I can't, help it, no
而我卻禁不住、忍不住
Damn it feels good when you're messing with a bad girl
該死的,該死的,當你和壞女孩相處時,感覺就是這麼好

She bad, she got my number
她壞,她拿到我的電話
So hot she hotter than Vegas in August Donna Summer
她是多麼的火熱,比八月的拉斯維加斯與唐納・默森還令人狂熱
High class, under the covers
在衣服下最完美的身材
Wakin' up we so sticky, we stuck to one-another
當我們醒來時,緊緊依靠著彼此

She gets what she wants, she takes what she needs
她得到她想要的,她拿她所需要的
She all over me, she kinda mean but ain't a problem to me
她佔據我的身心,她是有點壞心,但是一點也不會造成我的麻煩
A little bit of hell but she got me in heaven
我有點身處在地獄中,但是她讓我覺得我好像在天堂
She my Bond girl, I'm MKT-007
我是007而他就是龐德的女郎

(Chorus)
I love them bad girls
我就喜歡她們這些壞女孩
Doing bad things
做些壞事
Lookin' hot with an attitude
看著火熱的她們有著霸道的態度
Love them bad girls
就喜歡這些壞女孩
Like a bad dream
就像一場惡夢
Shouldn't want them but I do
不應該擁有但我卻想要

Singin' (ooh oo-ooh oo-ooh)
唱吧
All the bad girls singin' (ooh oo-ooh oo-ooh)
所有的壞女孩都唱著
Yeah all the bad girls singing
所有的壞女孩唱著
And I can't, help it, no
而我卻禁不住、忍不住
Damn it feels good when you're messing with a bad girl
該死的,該死的,當你和壞女孩相處時,感覺就是這麼好

留言