Charlie Puth - Suffer

出自真心的
真摯的、令人無法抗拒的衝動
在520的今夜,是不是一個令人難耐的夜晚呢?xd

(當你認真看了歌詞
會發現是一首多麽令人臉紅心跳的歌)
Torna-tornado
像龍捲風一般的
Baby you, you blow my mind
親愛的你,你吹動了我的心
You'll tell me wait, wait on ya
你會叫我等,等你
But baby I can't wait all night
但是親愛的我無法等整夜
I go through pictures inside my phone
我翻閱所有我手機中的照片
Won't stop tempting me
不能阻止我的衝動
You know what I want
你知道我想要什麼
Wanna make, wanna make love
想要,想要與你契合
Girl I can't lie
女孩我不會說謊的

I'm just a sucker
For cold hearted lover
對一個冷酷的情人來說
我只是一個糟糕的人
You make me suffer
你讓我難受
You make me suffer
你使我難耐
Don't keep me waiting
不要讓我一直等
You should come over
你應該過來
Don't make me suffer
不要讓我難受
Don't make me suffer
不要使我難耐

So here we go, go again
所以我們又在一塊,又在一起
It's like I'm caught under your spell
就好像我受了你的魔咒
You're wearing black, black magic
你正施展著黑魔法
Well baby don't wear nothing else
親愛的不要穿其他的
Well open up this door, don't you play
打開這扇門,難道你不想玩嗎
Ain't no other man going to make you feel the same
不要使其他男人讓你感受到同樣的感覺
Wanna make, wanna make love
想要,想要與你契合
Girl I can't lie
女孩我不會說謊的

I'm just a sucker
For cold hearted lover
對一個冷酷的情人來說
我只是一個糟糕的人
You make me suffer
你讓我難受
You make me suffer
你使我難耐
Don't keep me waiting
不要讓我一直等
You should come over
你應該過來
Don't make me suffer
不要讓我難受
Don't make me suffer
不要使我難耐

I hate when
我討厭
You get your way
你要離開的時刻
But we love you we love you baby
但是我們愛你、我們愛你,親愛的
So please don't ever changed
所以不要有任何改變
You make me suffer baby
你使我難耐
You oh
噢,就是你

I'm just a sucker
For cold hearted lover
對一個冷酷的情人來說
我只是一個糟糕的人
You make me suffer
你讓我難受
You make me suffer
你使我難耐
Don't keep me waiting
不要讓我一直等
You should come over
你應該過來
Don't make me suffer
不要讓我難受
Don't make me suffer
不要使我難耐

留言