When The Beat Drops Out - Marlon Roudette

當你遇見一個對的人
整個世界就不一樣了
不是故意的想要墜入情網
但是兩人就這樣相遇,相撞,撞出不一樣的花火

When the beat drops out
當節拍跳動
and the people gone
人們離去
we still be there, still be there
我們仍會在這裡,仍在這裡
for me child
為了我,孩子


When the lights go out
當燈都暗了
and the morning come
晨曦來臨
we still be there, still be there
我們仍會在這裡,仍在這裡
for me child
為了我,孩子

When the beat drops out...
當節拍跳動...

Life, happens when you're making plans
生命啊,發生在你還在做計畫時
flying high and shaking hands
在你還在遨遊揮手時
a song will write you, you don't write it
一首歌是用感情為根基,而不是單單的寫譜
I, didn't mean to fall in love
我並不是想要墜入愛河
was rhythm that created us
是旋律創造了我們
I was running, we collided
我想要逃跑,但卻仍然相撞了

Baseline, I will always make time,
我總是預先設立底線
I just wanna know that feelings in your heart for me
我只是想要知道我在你心中的感情
Baseline, after all the great times,
需要一個底線,在發生這麼多美麗的時光後
I just wanna know that feelings in your heart...
我只是想要知道你心中有什麼樣的感情...
When the beat drops out
當節拍跳動
and the people gone
人們離去
we still be there, still be there
我們仍會在這裡,仍在這裡
for me child
為了我,孩子

When the lights go out
當燈都暗了
and the morning come
晨曦來臨
we still be there, still be there
我們仍會在這裡,仍在這裡
for me child
為了我,孩子

When the beat drops out
當節拍跳動
and the people gone
人們離去
we still be there, still be there
我們仍會在這裡,仍在這裡
for me child
為了我,孩子

When the lights go out
當燈都暗了
and the morning come
晨曦來臨
we still be there, still be there
我們仍會在這裡,仍在這裡
for me child
為了我,孩子

When the beat drops out...
當節拍開始跳動...

With you, I found a new way to live
和你在一起,我發現另一個新的生活方式
I see an alternative
我看見了我的改變
Now we started, we can't stop it
現在我們開始轉變,且我們不會停下來
I, I didn't mean to fall in love
我並不是故意要墜入愛河
last thing I was thinking of
我最後想到的是
was you and me but, we collided
我和你,我們相撞
Baseline, I will always make time,
我總是預先設立底線
I just wanna know that feelings in your heart for me
我只是想要知道我在你心中的感情
Baseline, after all the great times,
需要一個底線,在發生這麼多美麗的時光後
I just wanna know that feelings in your heart...
我只是想要知道你心中有什麼樣的感情...

When the beat drops out
當節拍跳動
and the people gone
人們離去
we still be there, still be there
我們仍會在這裡,仍在這裡
for me child
為了我,孩子

When the lights go out
當燈都暗了
and the morning come
晨曦來臨
we still be there, still be there
我們仍會在這裡,仍在這裡
for me child
為了我,孩子
When the beat drops out
當節拍跳動
and the people gone
人們離去
we still be there, still be there
我們仍會在這裡,仍在這裡
for me child
 (we still be there for me)
為了我,孩子(我們仍在這)


When the lights go out (when the lights go out)
當燈都暗了(當燈都暗了)
and the morning come (morning come)
晨曦來臨(晨曦來臨)
we still be there, still be there
我們仍會在這裡,仍在這裡
for me child (we still be there for me)
為了我,孩子(我們仍在這)

When the beat drops out...
當節拍跳動...
when the beat drops out...
當節拍跳動...
when the beat drops out...
當節拍跳動...

留言