LunchMoney Lewis - Bills

生活壓力大嗎?
被每天的帳單追著跑嗎?
聽首歌笑一下,放鬆一下吧

I got Bills I gotta pay
我有帳單要付清
So I'ma gonn' work work work every day
所以我要每天工作,工作,工作
I got mouths I gotta feed,
我家有幾口我需要餵飽
So I'ma gonn' make sure everybody eats
所以我要確定每個人都吃飽
I got Bills!!
我有帳單!

All these bills pile up my desk

所有這些帳單堆疊在我的書桌上
They looking like a mount'
他們看來就像山一樣高
All the little kids run around
小孩子在旁邊追跑
I can hear their stomach growl
我聽到他們肚子的咕嚕聲
Touching for a moon out
大聲到在月亮上也聽得到
And my girl just don't know how
我的女孩卻永遠不知道怎麼節制
Said she gonna leave me if I don't home with $50
說如果我如果回家沒有賺50塊,她就要離開我
$50? God damn, god damn, god damn, god damn
50塊?該死,該死,該死,該死
Oh man, oh man, oh man, oh man
我的老天爺啊,老天爺啊,老天爺啊,老天爺啊
God damn, oh man, god damn, oh man
該死的老天爺,該死的老天爺,
I got Bills I gotta pay
我有帳單要付清
So I'ma gonn' work work work every day
所以我要每天工作,工作,工作
I got mouths I gotta feed,
我家有幾口我需要餵飽
So I'ma gonn' make sure everybody eats
所以我要確定每個人都吃飽
I got Bills!!
我有帳單!

Woke up and I bumped my head
醒來我就撞到頭
Stumped my toe on the edge of the bed
被床緣撞到我的腳趾
Opened the fridge and the food all gone
打開冰箱,但所有的食物都消失不見了
Leaving everybody, crap them along
離開大家,讓他們去胡扯
Hopped in the car and the car won't start
跳進車內,但車子無法發動
It's too damn hot but I still gotta walk
這真是他媽的有夠熱,但我還是得用走的
My honey old lady and of course will not
我親愛的老女人當然不會節制
Praying that my card won't get declined
祈禱我的信用卡不會被制銷
God damn, god damn, god damn, god damn
該死,該死,該死,該死
Oh man, oh man, oh man, oh man
我的老天爺啊,老天爺啊,老天爺啊,老天爺啊
God damn, oh man, 
god damn, oh man
該死的老天爺,該死的老天爺,

I got Bills I gotta pay
我有帳單要付清
So I'ma gonn' work work work every day
所以我要每天工作,工作,工作
I got mouths I gotta feed,
我家有幾口我需要餵飽
So I'ma gonn' make sure everybody eats
所以我要確定每個人都吃飽
I got Bills!!
我有帳單!

And my shoes, my shoes
我的鞋子,我的鞋子
I said my shoes!
我說我的鞋子!
Ain't got no soul
已經沒有靈魂了
I got Bills I gotta pay
我有帳單要付清
So I'ma gonn' work work work every day
所以我要每天工作,工作,工作
I got mouths I gotta feed,
我家有幾口我需要餵飽
So I'ma gonn' make sure everybody eats
所以我要確定每個人都吃飽
I got Bills!!
我有帳單!
I gotta pay
我要付清
So I'ma gonn' work work work every day
所以我要每天工作,工作,工作
I got mouths I gotta feed,
我家有幾口我需要餵飽
So I'ma gonn' make sure everybody eats
所以我要確定每個人都吃飽
I got Bills!!
我有帳單!

留言

  1. 這首等了好久 謝謝翻譯 :D
    不知道可不可以翻同樣是LunchMoney Lewis唱的Whip It!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的捧場XD
      翻譯久等啦!
      http://muholicmusicmelody.blogspot.tw/2015/10/lunchmoney-lewis-whip-it-ft-chloe.html

      刪除

張貼留言