CADY GROVES - Fly

覺得疲憊了嗎?
被對方默認的距離無法再前進了嗎?
放開放手或許會有另一個不同的更絢爛的世界等著你

I heard you caught wind , Where I’m going, 
我聽說當我要離開,你起風讓我離去
I should’ve guessed that, You wouldn’t know,
我應該要猜到,你不知道我的想法
I made a promise, to never touch this, 
我發誓不去碰觸感情的那塊
But I never promised, I was made of stone, 
但我從沒發誓我的心是用石頭做的
And now my gloves are up again,
現在我的手再一次高舉

Poor you, Poor me, Poor out faith you’re investing, Baby, I, Got to fly, 
窮困的你,窮困的我,貧乏因為你所投資的信念,親愛的,我,要翱翔於空中了
Poor you, Poor me, Can't Poor out the faith you request of me, Baby, I, Got to fly! 窮困的你,窮困的我,不能貧乏於你要求我的信念,親愛的,我要翱翔於空中了
Once I got locked, Into the notion, 
一旦我被困在一個觀念中
That you’re staying, I should’ve known, 
我應該要知道,你也深陷其中
You’re only reaching, When I’m pulling, In a different direction, I gotta go, 
當我往另一方向拉時,你才會接近,我要離開了
And Now my gloves are up again, 
然後我再度把雙手伸高

Poor you, Poor me, Poor out faith you’re investing, Baby, I, Got to fly, 
窮困的你,窮困的我,窮困因為你所投資的信念,親愛的,我,要翱翔於空中了
Poor you, Poor me, Can't Poor out the faith you request of me, Baby, I, Got to fly! 
窮困的你,窮困的我,不能貧乏於你要求我的信念,親愛的,我要翱翔於空中了

Whether you know it or not, I’ve got to put a stop to this 
不管你知不知道,我要停止這段關係了
I’m gonna stop your persistence, Oh, Now my gloves are up again, 
我要阻止你的堅持,噢,現在我的雙手再度高舉
Now my gloves are up again,
現在我雙手再一次身高

Poor you, Poor me, Poor out faith you’re investing, Baby, I, Got to fly, 
窮困的你,窮困的我,窮困因為你所投資的信念,親愛的,我,要翱翔於空中了
Poor you, Poor me, Can't Poor out the faith you request of me, Baby, I, Got to fly!
窮困的你,窮困的我,不能貧乏於你要求我的信念,親愛的,我要翱翔於空中了

留言