The Mowgli's - I'm Good

我今天過得很好
那你呢?=)

I’m good, I’m good, I’m good, I’m good
我很好,我很好,我超好
Living life just like I should

過著我應該過的生活
Wouldn’t change it if I could

如果我可以改變我的生活,我也不會改變他
I’m good, I’m good, I’m good

我很好,我很好,我超好


Trying to figure out who I am

試著了解我自己
Or who I’m supposed to be

或我應該成為什麼樣的人
Feel good about where I stand

對我現在的狀態感到滿意
So I can make the most of me-I’m

所以我可以發揮自己最大的實力
Coming back down from space

從宇宙誕生到地球
A million miles away

那是好幾百萬里的距離
There’s a lot of love in this place

這裡有許多的愛在這個地方
(Oh) And I’m just trying to say

噢,然後我只想要說

I’m good, I’m good, I’m good, I’m good
我很好,我很好,我超好
Living life just like I should

過著我應該過的生活
Wouldn’t change it if I could

如果我可以改變我的生活,我也不會改變他
I’m good, I’m good, I’m good

我很好,我很好,我超好
[x2]

It’s been a long time living this way

曾經有一段時間我過著這樣的生活
Worrying what people say

擔心其他人的評論
Feeling like I won’t fit in

就好像我不適合這裡
But I won’t give up, no I won’t give in

但是我沒有放棄,不我不會放棄
We’re looking for something more
我們在尋找更多的東西
What you’re really looking for

你真正在尋找甚麼呢
It’s been with you since you were born

從你誕生在這,其實你在尋找的就在你身上
Since you were born
自從你出生
I’m good, I’m good, I’m good, I’m good
我很好,我很好,我超好
Living life just like I should

過著我應該過的生活
Wouldn’t change it if I could

如果我可以改變我的生活,我也不會改變他
I’m good, I’m good, I’m good

我很好,我很好,我超好
[x2]

You only live once

你一生就只活一次
I’m good with myself

我對自己覺得很滿意
I’m there for my friends

我就在這支持我朋友
Til the very end

直到永遠
You only live once

你就只活一次
I’m good with myself

我對自己感到很滿意
I’m there for my friends

我就在這陪伴我的朋友
Til the very end

直到最後

I wanna see another love revolution

我想要看到其他的愛情革命
Find a way to be a better person

去成為一個更好的人
If we come together like we should

如果我們過我們應該過的生活
We could all be good

我們都可以很開心
I’m good, I’m good, I’m good, I’m good
我很好,我很好,我超好
Living life just like I should

過著我應該過的生活
Wouldn’t change it if I could

如果我可以改變我的生活,我也不會改變他
I’m good, I’m good, I’m good

我很好,我很好,我超好
[x2]

留言