Passion Pit - Where The Sky Hangs

覺得過去太傻太傻,現在才看清自己想要什麼嗎?
那就在放手一搏好好努力一次吧!!
因為這次不會再迷失方向,不會再後悔了=)


It goes up, it goes down
它會往上也會往上
It goes any way the wind would like to throw it around
它會往任何風想要甩它的方向
I was lost, now I'm found
我曾經迷失,但現在我找到了
I put my hands in the air and my knees to the ground, yeah
我向天空張開雙手,我雙腳跪在地上
The pieces of the all that I could only hold, yeah
我只抓得住那些那些碎片
I could never say what you want me to say
我無法說你想要我說的


I've got somebody else just to keep me on my toes again
我有其他人在身邊但只是為了讓我再次保持活力
I can barely stand when you're coming too close
當你靠得太近我幾乎無法站直

I get caught up in your heartstrings
我被你的深情(心弦)吸引
Way up, where another sky hangs
沿著你的心弦往上,懸著另一片的天空
I'll take all that I can get
我想要進我可能的抓住你
Just don't make me go, go
只是不要叫我離開

Was it here? Was it there?
是這裏嗎?是那裡嗎?
Was it swirling around us in the atmosphere?
它是否旋繞在我們大氣中?
Is it us? Is it them?
是在我們周圍嗎?還是在他們那?
It's the ones plucking the petals 'til we're left with the stem
有人把花瓣摘落直到我們只剩下樹梗
The people push it forward, my body can't afford it
有人把我推擠開來,我的身體不能承受這樣的衝撞
I step up and take it, but I fall to the side
我仍邁開步伐努力爭取,但是我仍然被擠到邊緣

I've got somebody else just to keep me on my toes again
我有其他人在身邊但只是為了讓我再次保持活力
I can barely stand when you're coming too close
當你靠得太近我幾乎無法站直

I get caught up in your heartstrings
我被你的深情(心弦)吸引
Way up, where another sky hangs
沿著你的心弦往上,懸著另一片的天空
I'll take all that I can get
我想要進我可能的抓住你
Just don't make me go, go
只是不要叫我離開

I get caught up in your heartstrings
我被你的深情(心弦)吸引
Way up, where another sky hangs
沿著你的心弦往上,懸著另一片的天空
I'll take all that I can get
我想要進我可能的抓住你
Just don't make me go, go
只是不要叫我離開

Don't make me go, go
不要叫我離開
Don't make me go, go
不要叫我離去
Don't make me go, go
不要叫我走
Don't make me go, go
不要趕我走

What's it cost? What's it cost, heey?
需要什麼代價?需要什麼代價呢,嘿?
What's it cost? They got cross, heey
需要什麼代價?他們都被否決了,嘿
And I got lost, yeah I got lost, heey
而我迷失了,沒錯,我糊塗了,嘿
So what's it costing me to get right back to you?
我要付什麼代價才能贏回妳呢?

I get caught up in your heartstrings
我被你的深情(心弦)吸引
Way up, where another sky hangs
沿著你的心弦往上,懸著另一片的天空
I'll take all that I can get
我想要進我可能的抓住你
Just don't make me go, go
只是不要叫我離開

I get caught up in your heartstrings
我被你的深情(心弦)吸引
Way up, where another sky hangs
沿著你的心弦往上,懸著另一片的天空
I'll take all that I can get
我想要進我可能的抓住你
Just don't make me go, go
只是不要叫我離開

留言