AJR - Infinity

好久沒有翻一些正向輕快的情歌了
今天就來好好熱血一下,感受青春的熱情吧!





Was it all in my head?
什麼盤據在我腦海中?
In an empty bed
在空空的床上
And I told you that I need you baby
我說我需要你寶貝
Can't you see I'm alone oh oh?
你沒看到我孤單一人嗎?
I was lost in my feet
On an empty street
我迷路在空曠的街道上
So I saved your seat infinity
所以我永遠保留你的位置
Forever figures 5 and 3
永遠的5和3
You know oh oh
你知道的

Cross my heart and hope to die
竭盡我的心永遠的期望
Stick a needle in my eye
用針把雙眼撐開
My mama says to pick the best
媽媽說要挑最好的
And you are it
而你就是我要的

HEY!
All our troubles gone
我們所有的困境都沒了
Like when we were young
就好像我們還年輕
Take me back to where we all began
回到我們初次見面的時候
Here we are again like we should have been
我們重新開始就像當初一樣
Oh my lady can I have this dance?
噢我的女孩有榮幸與妳共舞嗎?

My lady
我的女孩
HEY!
All our troubles gone
我們所有的困境都沒了
Like when we were young
就好像我們還年輕
Take me back to where we all began
回到我們初次見面的時候

Was it hard to believe?
這樣很難相信嗎?
Wear your heart on my sleeve
把我對你的心意隨時帶在身上
And I'll hold you when you're lonely
When you're cold cause you're the only girl for me
當你孤單或覺得寒冷時我會抱著你
因為你是唯一屬於我的女孩

Cross my heart and hope to die
竭盡我的心永遠的期望
Since you came into my life
因為你闖進了我的生活
My mama says to pick the best

媽媽說要挑最好的
And you are it
而你就是我要的

HEY!
All our troubles gone
我們所有的困境都沒了
Like when we were young
就好像我們還年輕
Take me back to where we all began
回到我們初次見面的時候
Here we are again like we should have been
我們重新開始就像當初一樣
Oh my lady can I have this dance?
噢我的女孩有榮幸與妳共舞嗎?
My lady
我的女孩
HEY!
All our troubles gone
我們所有的困境都沒了
Like when we were young
就好像我們還年輕
Take me back to where we all began
回到我們初次見面的時候
Take you dancing in the park
帶你在公園跳舞
Stroll the west side after dark oh oh
天黑時在西部漫步
Your are shining you're an angel
你就像天使一樣楚楚動人
When these words are set on paper
當這些字句寫仔紙上時
You will never be a stranger now
你將不再是一個陌生人

Hey
All our troubles gone
我們所有的困境都沒了
Like when we were young
就好像我們還年輕
Take me back to where we all began
回到我們初次見面的時候
Here we are again like we should have been
我們重新開始就像當初一樣
Oh my lady can I have this dance?
噢我的女孩有榮幸與妳共舞嗎?
HEY!
All our troubles gone
我們所有的困擾都沒了
Like when we were young
就好像我們還年輕
Take me back to where we all began
回到我們初次見面的時候
Here we are again like we should have been
我們重新開始就像當初一樣
Oh my lady can I have this dance?
噢我的女孩有榮幸與妳共舞嗎?
My lady (Can I have this dance)
我的女孩(有榮幸與妳共舞嗎?)
HEY!
All our troubles gone
我們所有的困擾都沒了
Like when we were young
就好像我們還年輕
Take me back to where we all began
回到我們初次見面的時候

Cross my heart and hope to die
竭盡我的心永遠的期望
Since you came into my life
因為你闖進了我的生活

My mama says to pick the best

媽媽說要挑最好的
And you are it
而你就是我要的


留言

張貼留言