Snow Patrol - Chasing Cars


再私心下,又翻了這首
雖然是2009的歌,但在我第一次聽到時真的揪心了,希望你們也喜歡=)
(最近又喜歡這些很悲傷的歌了)


We'll do it all
Everything
我們會做所有的事
On our own
用我們自己的方法

We don't need
Anything
我們不需要任何東西
Or anyone
或任何人的幫忙

If I lay here
如果我躺在這
If I just lay here
如果我只是躺在這
Would you lie with me
你會旱我一起躺下來
And just forget the world?
然後忘記這個世界嗎?

I don't quite know
我不是很清楚要怎麼
How to say
How I feel
說明我的感受

Those three words
那三個字
Are said too much
說得很多次了
But not enough
但是仍然不夠

If I lay here
如果我躺在這
If I just lay here
如果我只是躺在這
Would you lie with me
你會旱我一起躺下來
And just forget the world?
然後忘記這個世界嗎?

Forget what we're told
Before we get too old
在我們老去之前
忘記我們之前所說的
Show me a garden
帶我看一座花園
That's bursting into life
在我們生命中盛開花朵

Let's waste time
讓我們揮霍時間
Chasing cars
在車中競逐速度
Around our heads
交叉我們的手

I need your grace
我需要你的寬容
To remind me
讓我記得
To find my own
去找尋自己

If I lay here
如果我躺在這
If I just lay here
如果我只是躺在這
Would you lie with me
你會躺下來沒我
And just forget the world?
然後遺忘這個世界嗎?

Forget what we're told
Before we get too old
在我們老去前
忘記我們所說的
Show me a garden
帶我去看一座花園
That's bursting into life
那裏有我們生命盛開的花朵

All that I am
所有關於我的事
All that I ever was
所有我曾經做過的
Is here in your perfect eyes
都映在你無暇的眼中
They're all I can see
那雙眼只映在我眼中
I don't know where
我不知道這是哪裡

Confused about how as well
我困惑到底未來會如何
Just know that these things
只知道這些
Will never change for us at all
屬於我們的事在未來也不會改變

If I lay here
如果我躺在這
If I just lay here
如果我只是躺在這
Would you lie with me
你會旱我一起躺下
And just forget the world?
然後忘記這個世界嗎?


留言