MKTO - God Only Knows

God Only Knows

(改天附上簡介,先不負責任的翻譯了歌詞,歡迎指正=)  )

I've always said I could never fall
我總是說我不會倒下
Because I love them all
因為我愛他們所有的
My heart don't race when they try to call

Because I love them all
因為我愛他們所有的

But she got me stuttering
但她令我口齒不清
Like w-w-what can I do because I can't control it
就像什,什,什麼是我能做的,我無法控制
She got me hovering
Above the ground and I don't know what to do
她使我的心盤旋在空中
而我卻不知道要怎麼辦

God only knows
只有上帝知道
How much I need you
我多們需要你
I could explode
If I can't breathe you
我可能會瘋狂
如果我感覺不到你的吐息
I'm on the ropes
我就像走在鋼鎖上
5 4 3 2
'Cause you're the one
因為你是我心中的唯一
I guess I'm done
我猜我可能玩完了
That's how it goes
這就是結論
Where will I be without you yeah?
沒有你我要去哪裡呢?
God only knows
只有上帝知道

There ain't a crime I wouldn't do for you
為了你,我願意犯任何罪惡
Let's make our getaway,
讓我們一起逃走吧
These diamonds shine but not as bright as you
這先鑽石雖然閃亮,但卻比不上你的燦爛
I'd throw them all away
我會把它們都丟開

I'm here surrendering
我在這裡投降
And I give up, throwing up my hands around ya
我願意放棄,放開這些,空下我的手抱住你
I can't remember when
I felt like the way I fell for you (c'mon)
我記不得何時我變得像這樣為你瘋狂

God only knows
只有上帝知道
How much I need you
我多麼需要你
I could explode
If I can't breathe you
我可能會發狂
如果我感受不到你的吐息
I'm on the ropes
我就像在走鋼索一樣
5 4 3 2
'Cause you're the one
因為你是我的唯一
I guess I'm done
我猜我完了
That's how it goes
這就是結論
Where will I be without you yeah?
沒有你我要何去何從?
God only knows
只有上帝知道
(God only knows, baby)
(親愛的,只有上帝知道)

Yeah yeah yeah
Where will I be without you yeah?
沒有你我要何去何從?
God only knows
只有上帝知道

When you touch me (damn, girl) with your body
當你的身體挨著我
And all that I can think is how to lose our clothes
所有我想的是如何解開我們的衣帶
What's next?
下一步是什麼?
God only knows
只有上帝知道
God only knows
只有上帝知道
God only knows
只有上帝知道

God only knows
只有上帝知道
How much I need you
我多麼需要你
I could explode
If I can't breathe you
我可能會發狂
如果我感受不到你的吐息
I'm on the ropes
我就像走在鋼鎖上
Like 5 4 3 2
'Cause you're the one
因為你是我的唯一
I guess I'm done
我猜我完了
That's how it goes
這就是結論
Where will I be without you yeah?
沒有你我要去哪裡?
God only knows
只有上帝知道

(God only knows
只有上帝知道
Where will I be without you yeah?
沒有你我要何去何從?
God only knows)
只有上帝知道


留言