Chlöe Howl - Rumour

Chlöe Howl - Rumour(附上不負責任中文翻譯,還請多多指教=)  )




When she turned eighteen she went astray
當她18歲,她離開正道
With her brother's dealer, so they say
和她哥哥的毒品販子遠走高飛,所以其他人這麼流傳
She had the baby yesterday
她昨天有了孩子
Perhaps it's just a rumour
或許這只是謠傳
They kept her prisoner growing up
他們讓
Told her Jesus was enough
他們告訴她耶穌也無能為力
She's really into dirty stuff
她真的掉入了汙穢的深淵
Perhaps it's just a rumour
或許這只是謠言
And if you asked her she'd say
如果你問她為甚麼,她會說

I'm just tryin' to work out
How to be like myself
我只是想要做我自己
I'm just tryin' to work out
我只是努力的掙脫
These cards I've been dealt
這些我付出的成果

See that girl she's looking great
看那個女孩,她看起來多錒娜
She used to be quite overweight
但其實她曾經過重
She may not be entirely straight
她或許不是那麼正直
Perhaps it's just a rumour
或許這些都只是謠言
Always did as she was told
總是做別人告訴她的指令
Apparently she's on the dough
Spends it all on alcohol

或許她只是把所有的失業補助金花在酒精上
Perhaps it's just a rumour
或許這只是謠言

I'm just tryin' to work out
How to be like myself
我只是想要做我自己
I'm just tryin' to work out
我只是努力的掙脫
These cards I've been dealt
這些我付出的成果

'Cause she did it, she did it

因為她做到了,她做到了
Her bed is forbidden

她不准他與自己亂來
He's fitting she isn't

他善於拈花惹草但她不喜歡這樣
She keeps her face hidden

她藏起自己的臉閃躲他
She told 'em good riddance

她告訴其他人這是甩掉包袱
Her sister brought with 'em

她的妹妹跟他在一起
She wishes she didn't

她真希望她並沒有這麼做
And now they're all singing

現在他們都在唱

Just tryin' to work out
How to be like myself
我只是想要做我自己
I'm just tryin' to work out
我只是努力的掙脫
These cards I've been dealt
這些我付出的成果

I'm just tryin' to work out
How to be like myself
我只是想要做我自己
I'm just tryin' to work out
我只是努力的掙脫
These cards I've been dealt
這些我付出的成果

She did it, she did it
她做到了,她做到了
Her bed is forbidden
她不准他與自己亂來
He's fitting she isn't
他善於拈花惹草但她不喜歡這樣
She keeps her face hidden
她藏起自己的臉閃躲他
She told 'em good riddance
她告訴其他人這是甩掉包袱
Her sister brought with 'em
她的妹妹跟他在一起
She wishes she didn't
她真希望她並沒有這麼做
And now they're all singing
現在他們都在唱

I'm just tryin' to work out
How to be like myself
我只是想要做我自己
I'm just tryin' to work out
我只是努力的掙脫
These cards I've been dealt
這些我付出的成果

Just tryin' to work out
How to be like myself
我只是想要做我自己
I'm just tryin to work out
我只是努力的掙脫
These cards I've been dealt
這些我付出的成果


留言