CHARLI XCX - YOU (HA HA HA)


她是一名英國女歌手和作曲家
她與ICONA POP共同創作 I Love It ,還有和Iggy Azalea合作Fancy,這些都成功的在得到國際上獲得好評.(相信大家對這幾首歌都不陌生,畢竟也在排行榜上維持一段時間了=) )
他最成功的是Boom ClapCharli XCX 獲得告示牌獨立演奏家的前十名.(這首也是The Fault In Our Stars生命中的昢好缺憾的配樂)

但我想介紹的不是他的成名曲Boom Clap而是YOU (HA HA HA)很喜歡這種爽快甩掉男友的曲子,就跟I Love It 一樣XD
(附上不負責任中文翻譯,歡迎指正=) )
CHARLI XCX - YOU (HA HA HA)



Yeah we got a situation
我們遇到一個狀況
Lock down and I'm trapped in the basement
我被困在地下室
I'm a victim of replacement
我是被取代的受害者
Cause you're acting so leather trying to put across your statement
因為你強硬的試著要傳達你的言論

Cause I know you struggle
因為我知道你在掙扎
Choke when you see love grow
愛情茁壯使你窒息

You, you lied
你,你說謊
Ha ha ha ha I was right
All along
哈哈哈 一直以來我都是對的
Good job, good job
做得好,做得好
You fucked it up
你搞砸了

Cause we used to be the cool kids
因為我們曾經是時尚的孩子
You were old school, I was on the new sh*t
你是老手,我是新手
We were addicted to the blueprint
我們曾經熱衷于未來的藍圖
But we threw it in the flames and now we're never gonna trace it, oh
但是我們把它丟入火中,現在我們再也不去達成它了

Cause we used to be the cool kids
因為我們曾經是時尚的孩子
You were old school, I was on the new sh*t
你是老手,我是新手
We were addicted to the blueprint
我們曾經熱衷于未來的藍圖
But we threw it in the flames and now we're never gonna trace it, oh
但是我們把它丟入火中,現在我們再也不去達成它了

Cause I know you struggle
因為我知道你在掙扎
Choke when you see love grow
愛情茁壯使你窒息

You, you lied
你,你說謊
Ha ha ha ha I was right
Ha ha ha
All along
哈哈哈 一直以來我都是對的
Good job, good job
做得好,做得好
You fucked it up
你搞砸了

Now you're walking on your own
現在你走你自己的
Rain falls down, I'm not answering my phone
下雨了,我也不打算接電話
I got to phase you out my zone
我開始逐步把你趕出我的領域
Hope you realize now that I am never coming home
希望你了解現在我不會回家了
You were meant to be alone
你必須獨自一個人了

You, you lied
你,你說謊
Ha ha I was right
Ha ha ha
All along
哈哈哈 一直以來我都是對的
Good job, good job
做得好,做得好
You fucked it up
你搞砸了
Ha ha ha
哈哈哈

It's the front
 這是前面(我不知道這裡要怎麼翻 sorry)
Good job, good job
做得好,做得好
You fucked it up
你搞砸了
Ha ha ha
哈哈哈

留言