Kodaline - High Hopes


"High Hopes"
我很喜歡這首歌,我知道已經有很多人翻譯過了,但私心下仍然翻譯了=),希望你們也喜歡,還請多多指教





Broken bottles in the hotel lobby
破掉的酒瓶被丟在旅館大廳
Seems to me like I'm just scared of never feeling it again
看來我只是害怕再一次感受不到你的氣息
I know it's crazy to believe in silly things
我知道去相信愚蠢的事很瘋框
But it's not that easy
但這對我而言並不容易去忘懷

I remember it now, it takes me back to when it all first started
我到現在還記得,隨著記憶我回到所有事情發生的初始
But I've only got myself to blame for it, and I accept it now
但過去對這件事我只怪我自己,但現在我接受這一切
It's time to let it go, go out and start again
是時候放手了,走到外面再重新來過
But it's not that easy
但這並不容易放下

But I've got high hopes, it takes me back to when we started
但過去我抱了過高的期望,隨著記憶我回到所有事情發生的初始
High hopes, when you let it go, go out and start again
過高的期望,當你放手,走出去然後重新尋找新的戀情
High hopes, when it all comes to an end
過高的期望,當我們的愛情來臨然後最後結束
But the world keeps spinning around
但是地球仍然繼續旋轉

And in my dreams, I meet the ghosts of all the people who have come and gone
在我的夢裡,我遇到所有在我生命中短暫停留的人們的鬼魂
Memories, they seem to show up so quick but they leave you far too soon
記憶,他們似乎快速的出現但是現在卻離你離得好遠
Naïve I was just staring at the barrel of a gun
過去的我是多麼的天真仍然盯著槍管
And I do believe that, yeah
現在我仍相信有可能

But I've got high hopes, it takes me back to when we started
但我抱了太高的期望,隨著記憶我回到所有事情發生的初始
High hopes, when you let it go, go out and start again
過高的期望,當你放手,走出去然後重新尋找新的戀情
High hopes, oh, when it all comes to an end
過高的期望,當我們的愛情來臨然後最後結束
Now the world keeps spinning
現在地球仍然繼續旋轉
Yeah, the world keeps spinning around
是的,地球仍繼續旋轉

High hopes, it takes me back to when we started
過高的期望,隨著記憶我回到所有事情發生的初始
High hopes, when you let it go, go out and start again
過高的期望,當你放手,走出去然後重新尋找新的戀情
High hopes, oh,
過高的期望,噢
And the world keeps spinning
然後地球仍然繼續旋轉
Ooh, yeah, this world keeps spinning
噢,是的,地球仍然繼續旋轉

How this world keeps spinning around
這個世界怎麼能繼續旋轉

留言