LINKS- The Break

LINKS

歌手/作曲家:Georgia Murray
製作人/DJ:DWhiz
簡單介紹:

在他們組成樂團前,在南韓合寫第一名的主打歌(事實上是他們的歌被南韓知名的音樂家抄襲,並且直到這件醜聞被公諸於世前連續三週獲得第一名的寶座)
Georgia Murray的歌聲非常細膩的表現靈魂音樂,除此之外她的歌聲展現出經典trip-hop神秘的感覺


雖然我簡單的介紹了他們,但畢竟是一個新的團體,資訊並不多。上面提及的抄襲事件,我並不清楚到底造成了多大的風波(或是只是小事件?!)(另外此事件是由http://georgiamurray.net/所提及,我不代表任何一方,請不要計較=) 
我叫介紹的是他們的歌
(提供不負責任中文翻譯)

Everyday I wake try not to get lost
每天起床我試著不要迷失

Try to hear myself, try to be my own boss
試著聽見自己、試著做自己的主宰

See I gotta problem with self preservation 
看著自己有自我保護的困難

Everything is time and it's all I've been wasting... 
一切都和我自己所浪費的時間有關



But not in the way you might think
但你或許認為這些並不是阻礙



I've bin tryna swim here, hope I never sink 
我嘗試遊到這,並期許自己不要溺水



Then my heart goes black and I'm back on the brink 
我變得心灰而且我在回頭路的邊緣



Give it all I got, then it's gone in a blink
付出全部我所擁有的,一眨眼所有東西都化為烏有


Then the mayors drunk at a party and he tells me that I'm doin everything all wrong 
市長在派對上喝醉並告訴我我做的一切都錯了



I wanna disappear, drowned in my beer
我想要消失、淹沒在我的啤酒中

But I just try to move on
但我只是試著繼續前進


I bend I break I bend I break
我屈從然後我突破



I bend I break I bend I break
我屈從然後我突破


Every night I sleep try to get a little rest
每個晚上我睡覺試著從中得到一點點的休息

Try to dream sweet and forget I'm not the best 
試著做個好夢並忘記我並不是最好的



Cuz I fight with myself all day like I'm crazy
因為我像發瘋一樣地與自己挑戰



And my mom keeps askin when they're gonna pay me 
而我母親一直問我他們什麼時候要付錢給我



We all wanna make somethin last
我們都想要使一件事持久



Wanna live long but don't wanna let it pass
想要活得更久但不想要就讓它平平的過去



And ya can't hold on
你不可握住



Shot gun blast
鳴槍的爆破




Give it all I got then it's gone in a flash
付出全部我所擁有的,一眨眼所有東西都化為烏有


Then the basement floods with tears and I can't say where this went wrong 
地下室因為眼淚而淹水,我不能說哪裡走錯了

Tryna catch my breath, if I have some left, I'll tell you I'm not gone
如果我還有剩餘的一口氣試著抓住我的氣息,然後我會告訴你我哪裡都不會去


I bend I break I bend I break
我屈從然後我突破

I bend I break I bend I break
我屈從然後我突破


You know I'm gonna smash it 
你知道我要去擊潰他

Burn trees to ashes 
燃燒樹木化為灰燼

Gold on the highway 
黃金在高速公路上

Whatever comes my way
不論什麼東西擋住我的道路



We roll, today, forever
我們翻滾,從今天直到永遠


You know I'm gonna smash it 
你知道我要去擊潰他

Burn trees to ashes 
燃燒樹木化為灰燼

Gold on the highway 
黃金在高速公路

Whatever comes my way
不論什麼東西擋住我的道路

You know I'm gonna smash it 
你知道我要去擊潰他

Burn trees to ashes 
燃燒樹木化為灰燼

Gold on the highway 
黃金在高速公路

Whatever comes my way
不論什麼東西擋住我的道路

I bend I break I bend I break
我屈從然後我突破

I bend I break I bend I break
我屈從然後我突破

留言